Wydarzenia

ponad rok temu  07.07.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

ZF połączy swoje oddziały aftermarketowe

ZF Services i TRW Aftermarket rozpoczną działanie jako wspólny oddział 1 stycznia 2017 roku.
Koncern w nowej strukturze będzie zatrudniać około 8 tys. pracowników na całym świecie, a jego roczna sprzedaż wyniesie ok. 3 mld. €. Będzie to znaczący punkt zwrotny w ogólnej integracji ze spółką TRW.

ZF Friedrichshafen AG podejmuje kolejny kluczowy krok w integracji spółki TRW Automotive poprzez połączenie dwóch oddziałów aftermarketowych – ZF Services i TRW Aftermarket. Począwszy od 1 stycznia 2017 roku, nowa sekcja koncernu utworzy drugi największy w skali światowej oddział świadczący usługi w segmencie dostawców rynku aftermarketowego. Klienci po raz pierwszy będą mogli zapoznać się z portfolio produktów nowej grupy oraz powiązanymi z nim usługami podczas kluczowych targów branży – odbywającej się we wrześniu br. Automechaniki we Frankfurcie.

- Posiadając już w pełni zintegrowane działy sprzedaży i zakupu w sektorze oryginalnych części, nasi partnerzy biznesowi na rynku aftermarketowym skorzystają teraz z tego udanego procesu integracji - zapowiedział w środę we Frankfurcie Dr. Stefan Sommer – Dyrektor Generalny koncernu ZF. - Dzięki działalności ZF na rynku aftermarketu, możemy zapewnić, że nasze produkty pozostają trwałe i niezawodne w trakcie całego cyklu ich użytkowania, a ich profesjonalna diagnostyka i naprawa oparta o oryginalne podzespoły (OE) jest dokonywana w warsztatach. Ważne jest dla nas, aby mówić jednym głosem w tym segmencie w celu zapewnienia dostępności naszych produktów i usług na wszystkich światowych rynkach.

15 maja 2015 r. koncern ZF dokonał akwizycji firmy TRW Automotive i zintegrował ją w ramach nowej struktury organizacyjnej, jako oddział Aktywnych i Pasywnych Technologii Bezpieczeństwa. Działalność firm na rynku aftermarketowym nadal prowadzona jest jednak osobno. Począwszy od 1 stycznia 2017 roku swoją działalność rozpocznie wspólna jednostka biznesowa ZF. Nazwa TRW zostanie zachowana jako marka produktu, rozszerzając tym samym portfolio marek takich jak: Sachs, Lemförder, Boge oraz Openmatics. Nowa sekcja koncernu utworzy drugi największy w skali światowej oddział świadczący usługi w segmencie dostawców rynku aftermarketowego, zatrudniający około 8 tys. pracowników na całym świecie oraz sprzedażą na poziomie 3 mld. €. Helmut Ernst, który obecnie zarządza jednostką biznesową ZF Services, stanie za sterem nowej organizacji. Jest on również odpowiedzialny za proces integracji “One ZF Aftermarket”,wspólnie z Neilem Fryerem – Dyrektorem TRW Aftermarket. Nowa struktura organizacyjna i zespół zarządzający zostały już zdefiniowane i są częścią tego procesu.

- Przyszłość branży nie jest związana wyłącznie z autonomicznym prowadzeniem pojazdów, nad którym pracują nasze działy badań i rozwoju. Oddziały odpowiedzialne za rynek aftermarketowy mają znaczący wpływ na przekazanie tej wiedzy bezpośrednio warsztatom, które w przyszłości będą musiały poznać i naprawiać tego typu pojazdy, a w rezultacie nasze najnowsze rozwiązania - podkreślił Sommer – Dyrektor Generalny koncernu. - Nasi koledzy z TRW Aftermarket i ZF Services prowadzili proces integracji na najwyższym poziomie profesjonalizmu i szybkości działania. Ich zaangażowanie widoczne jest w określeniu “najlepsze z obu“, które przekłada się na naszą działalność biznesową, struktury organizacyjne, oraz wdrożenie nowego konceptu jako wzorca dla przyszłej organizacji - dodaje Helmut Ernst – Dyrektor Generalny ZF Services.

ZF Services i TRW Aftermarket będą miały wspólną powierzchnię wystawienniczą podczas tegorocznych targów Automechanika we Frankfurcie, w dniach 13–17 września. Klienci będą mogli dowiedzieć się o nowej strukturze organizacyjnej i nowym portfolio produktów, usług i marek.

Pracownicy:
ZF Services: 4,200
TRW Aftermarket: 3,800

Sprzedaż (począwszy od 2015):
ZF Services: 1 847 mld €
TRW Aftermarket: 1 000 mld €

Lokalizacje:
ZF Services: 77 lokalizacji, w tym 75 centrów logistycznych, 650 partnerów serwisowych
TRW Aftermarket: 41 lokalizacji, w tym 15 centrów logistycznych, 22 centra technologiczne

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony