ReklamaB1 - ogumienie - citexpo.com.cn

Diagnostyka

7 miesięcy temu  16.12.2017, ~ Administrator   

Dotknąć rzeczywistości – najpierw zrozumieć, potem działać

Jeśli mamy dobry schemat elektryczny, rozpracowanie sterowania zamkiem w volvo nie stanowi problemu

W diagnostyce samochodowej, tak jak w każdej innej, mamy do czynienia z częścią teoretyczną i praktyczną. Te dwa obszary mają wspólne elementy – przenikają się.

Spójrzmy, jakie ma to przełożenie na naszą codzienną pracę. Częścią teoretyczną nazwijmy „odczyt informacji ze sterowników zainstalowanych w samochodzie”. Dokładnej rzecz ujmując, chodzi o samodiagnozę, którą przeprowadzają sterowniki, a wyniki podają w postaci kodów błędów. Podłączając skaner diagnostyczny, odczytujemy, jakie błędy zostały obliczone przez sterowniki. Na podstawie programów, które analizują dane techniczne do nich docierające, wychwytywane są nieprawidłowości (w porównaniu do wzorcowych, zapisanych w pamięci) i ujawniane w postaci błędów. Tę część, czyli analizę, przeprowadzaną przez układy mikroprocesorowe, możemy nazwać...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony