ReklamaB1 - ogumienie - citexpo.com.cn

Części i regeneracja

miesiąc temu  16.05.2018, ~ Administrator   

Dwumasowe koło zamachowe – nowa generacja

Wahadełkowy tłumik drgań ma postać wygiętych w łuk, podłużnych ciężarków. Najczęściej zamontowany jest na tarczy zabierakowej DKZ, podwieszony na opatentowanym systemie rolek i otworów fasolowych

W 1985 roku LuK, jako pierwszy producent na świecie, wprowadził do seryjnej produkcji dwumasowe koła zamachowe (w skrócie DKZ). Decyzja ta podyktowana była zmianami technologicznymi w produkcji silników wysokoprężnych, w wyniku których miały one stać się bardziej dynamiczne, m.in. przez wzrost ich mocy, momentów i prędkości obrotowych.

Przez ponad 25 lat technologia DKZ podlegała znaczącym modyfikacjom głównie dlatego, że w tym czasie parametry pracy silników wysokoprężnych i benzynowych zmieniały się w jeszcze większym stopniu. Konieczne zmiany technologiczne kół dwumasowych dotyczyły przede wszystkim dostosowania ich możliwości tłumienia drgań skrętnych do zmiennych parametrów pracy silników i wynikających z tego dynamicznie zmieniających się amplitud drgań skrętnych generowanych przez te silniki.
W praktyce oznacza to, że właściwie do każdej modyfikacji w układzie...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Wahadełkowy odśrodkowy tłumik drgań to ostatnia rewolucyjna zmiana zastosowana w DKZ

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony