Na Targach Samochodowych w Los Angeles i Detroit zadebiutował Maserati Quattroporte 2004 – nowy sedan z silnikiem V8 – przedstawiciel piątej już generacji aut tej marki. Wyposażono go w najnowszy system klimatyzacji wyprodukowany przez dział Delphi Corporation (NYSE:DPH) – Delphi Thermal & Interior.
Do tego samochodu Delphi dostarcza zespół ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC) wraz ze wszystkimi towarzyszącymi podzespołami i elementami. System umożliwia indywidualną regulację klimatyzacji w przedniej i tylnej części kabiny – tak, aby zapewnić komfort jazdy każdemu pasażerowi. System automatycznie reguluje temperaturę w poszczególnych strefach w zależności od zmian warunków zewnętrznych – temperatury i wilgotności oraz intensywności nasłonecznienia. Większość podzespołów i elementów systemu pochodzi z włoskich fabryk Delphi. Do podzespołów dodatkowych można zaliczyć m.in. skraplacz oraz kompaktową sprężarkę 7-CVC o zmiennym skoku, są one produkowane w innych europejskich zakładach działu Delphi Thermal. Sprężarka jest sercem każdego samochodowego systemu klimatyzacji, a nowa 7-CVC cechuje się lepszymi osiągami, wyższą kulturą pracy i oszczędnością energii.
Łączna wartość pierwszego kontraktu na dostawy układów klimatyzacji do Maserati Quattroporte wynosi około 12 milionów Euro.
Do nowego Quattroporte Delphi dostarcza również wszystkie wiązki elektryczne, wytwarzane przez dział Delphi Packard Electric Systems.
Komentarze (0)