Diagnostyka

ponad rok temu  18.08.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 11 minut

Kompleksowa diagnostyka - co to takiego?
Strona 4 z 3
1 2 3

GALERIA ZDJĘĆ

Rys. 1. Stanowisko hamowni podwoziowej obciążeniowej do badania motocykli LPS 3000/R50 w wersji naposadzkowej (źródło: Maha).
Rys. 2. Plan sytuacyjny pomieszczenia hamowni podwoziowej typu HPWO-160 z hamulcem hydraulicznym [1]: 1 – układ jezdny, 2 – układ pomiarowo-wskaźnikowy, 3 – uchwyt zdalnego sterowania, 4 – dmuchawa, 5 – podstawki pod koła, 6 – wyciąg spalin, 7, 8 – doprow
Rys. 3a. Widok stanowiska hamowni podwoziowej HPWC-300 do badania samochodów ciężarowych, również wieloosiowych [2]: układ pomiarowo-wskaźnikowy
Rys. 3b. Widok stanowiska hamowni podwoziowej HPWC-300 do badania samochodów ciężarowych, również wieloosiowych [2]: układ jezdny z zespołem dodatkowych rolek obrotowych.
Rys. 4. Układ jezdny hamowni podwoziowej LPS 3000/R200 firmy Maha (z dodatkowymi rolkami wolnobieżnymi) do kontroli pojazdów ciężarowych.
Rys. 5. Przykład stanowiska klasycznej, dwurolkowej hamowni podwoziowej LPS 3000 PKW z hamulcem elektrowirowym do badania samochodów osobowych (źródło: Maha).
Rys. 6. Ogólny widok stanowiska jednobębnowej hamowni podwoziowej MSR 1000 Allrad w wersji do badania samochodów osobowych z napędem 4x4 (źródło: Maha).
Rys. 7. Schemat ustawienia na stanowisku kontrolnym urządzeń hamowni podwoziowych firmy Maha: LPS 3000 PKW i MSR 1000 (wersje do badania samochodów osobowych) oraz LPS 3000 LKW – odmiana do kontroli pojazdów ciężarowych (z dodatkowymi rolkami wolnobieżnym
Rys. 8. Widok stanowiska hamowni podwoziowej bezwładnościowej z serii VT do badania pojazdów ze stałym napędem na cztery koła (źródło: V-tech Dynamometers).
Rys. 9. Przykład stanowiska hamowni podwoziowej bezwładnościowej FPS 2700/FPS 5500 (źródło: Maha).

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony