Paliwa i oleje

miesiąc temu  09.10.2018, ~ Administrator   

Marketingowa ofensywa marki Total

Duet Klimek i Mikiciuk może bardzo długo opowiadać o motoryzacji

Firma ruszyła z jesienną kampanią reklamową, która obejmuje oleje silnikowe Total Quartz z formułą Age Resistance Technology (ART).

Reklamy pojawią się w kanałach trzech największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsatu, TVN i TVP. Zgodnie z duchem czasu obejrzą je również użytkownicy internetowych platform społecznościowych: Instagrama, YouTube’a i Facebooka. – Nasz przekaz jest jasny, pokazać to, co odróżnia oleje Total Quartz z innowacyjną formułą ART od olejów silnikowych innych marek – zaznacza dyrektor marketingu i badań rynkowych Total Polska Ewa Kalinowska. Do tego celu w produkcji spotu wykorzystano najnowsze możliwości współczesnej techniki wideo i animacji. Ma to jednoznacznie korespondować ze sobą – nowoczesna technologia produktu i sposobu przedstawienia go odbiorcom. Kampania potrwa do końca października br....

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Spotkanie firmy Total Polska
Adam Klimek zawsze jest zasypywany pytaniami, przeważnie o samochody...

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony