Paliwa i oleje

7 miesięcy temu  09.10.2018, ~ Administrator   

Marketingowa ofensywa marki Total

Duet Klimek i Mikiciuk może bardzo długo opowiadać o motoryzacji

Firma ruszyła z jesienną kampanią reklamową, która obejmuje oleje silnikowe Total Quartz z formułą Age Resistance Technology (ART).

Reklamy pojawią się w kanałach trzech największych, ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsatu, TVN i TVP. Zgodnie z duchem czasu obejrzą je również użytkownicy internetowych platform społecznościowych: Instagrama, YouTube’a i Facebooka. – Nasz przekaz jest jasny, pokazać to, co odróżnia oleje Total Quartz z innowacyjną formułą ART od olejów silnikowych innych marek – zaznacza dyrektor marketingu i badań rynkowych Total Polska Ewa Kalinowska. Do tego celu w produkcji spotu wykorzystano najnowsze możliwości współczesnej techniki wideo i animacji. Ma to jednoznacznie korespondować ze sobą – nowoczesna technologia produktu i sposobu przedstawienia go odbiorcom. Kampania potrwa do końca października br.
Jak zapewnia producent, jego najnowsze osiągnięcie w dziedzinie olejów silnikowych spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. – Total Quartz z formułą ART ogranicza powstawanie osadów aż o 18% skuteczniej, niż zaleca norma Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów ACEA. Badanie przeprowadzone przez tę organizację potwierdziło, że dzięki temu nasz olej zapewnia wydłużenie optymalnej ochrony silnika aż o 64%. Decyduje o tym specjalnie dobrany pakiet dodatków, zoptymalizowany pod wymagania poszczególnych producentów aut. Dlatego w ofercie Total znajduje się kilka rodzajów Total Quartz z formułą ART, które chronią silnik w każdych warunkach – zachwala dyrektor działu technicznego Total Polska Andrzej Husiatyński. 
Od lat promocję marki wspiera Team Total, w którego skład wchodzą: kierowca rajdowy Klaudia Podkalicka, udzielająca się również w programach telewizyjnych poświęconych bezpieczeństwu jazdy, dziennikarz Patryk Mikiciuk, przygotowujący programy telewizyjne o nowościach samochodowych, związany także z Muzeum Motoryzacji i Techniki w podwarszawskich Otrębusach (jego rodzice są założycielami i właścicielami), oraz mechanik, a jednocześnie prowadzący programy telewizyjne o renowacji tzw. youngtimerów, czyli samochodów używanych, Adam Klimek. Startują w zawodach motorowych, a jednocześnie pokazują, jak ważna jest strona techniczna każdego auta. Na stronie teamtotal.pl dzielą się swoimi doświadczeniami, udzielają porad i tłumaczą wiele zagadnień z zakresu techniki motoryzacyjnej. 
– Słyszę czasem, że w Polsce mamy słabych mechaników. To nieprawda, mamy wielu naprawdę dobrych mechaników. A taki przy wymianie oleju zerknie też, chociażby pobieżnie, troskliwym okiem na samochód klienta. To element budowania zaufania. My ułatwiamy mechanikom to zadanie, dając im pewne narzędzia. Dla mnie osobiście najlepszy jest konfigurator olejowy. Bardzo pomocny przy ogromie rodzajów olejów, jakie mamy na rynku – podkreśla Adam Klimek. Wskazuje też na rolę takich drobiazgów jak zawieszka olejowa. Ona jest ważna w warsztacie, a klienci z reguły zwracają na to uwagę. Mechanik spotyka się również z dystrybutorami w małych grupach roboczych: – Wtedy łatwiej się rozmawia i objaśnia, jak działają oleje i inne elementy pojazdu. To pomaga sprzedawcom na co dzień tłumaczyć te niuanse nabywcom. 
Klaudia Podkalicka, jak to kobieta, z nutą troski dodaje: – TeamTotal to platforma stworzona dla pasjonatów i dla mechaników. Jest tam mnóstwo informacji i krótkich filmów. Mamy już zarejestrowanych ponad 10 tysięcy użytkowników. Funkcjonalność strony podsumowuje Patryk Nikiciuk: – Połączyliśmy pasję i fanatyków motoryzacji ze zwykłymi użytkownikami i mechanikami, którzy nie tylko znajdują tam ciekawe porady, mogą też zadawać pytania, jak rozwiązać nurtujące ich problemy z pojazdami swoimi lub tymi, które naprawiają.
Firma Total nie poprzestaje na tym i pod koniec września ogłosiła program wsparcia dla polskiego biznesu pt. "Startupper Roku".

GALERIA ZDJĘĆ

Spotkanie firmy Total Polska
Adam Klimek zawsze jest zasypywany pytaniami, przeważnie o samochody...

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony