Dwa dni pełne wiedzy merytorycznej i najciekawszych informacji z branży motoryzacyjnej, liczne panele dyskusyjne oraz ponad 600 uczestników, z największymi graczami rynku części motoryzacyjnych na czele. 8 i 9 listopada br. Warszawa stanie się miejscem spotkania ekspertów branży automotive, a wszystko to za sprawą 12. edycji Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, inspirowanego przez Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.
Formuła wydarzenia skupiona będzie przede wszystkim wokół licznych paneli dyskusyjnych, będących doskonałą okazją do podsumowania aktualnej sytuacji na rynku części oraz do poczynienia prognoz co do jego rozwoju, w szczególności w kontekście przyszłego roku.
W organizację i czynny udział w kongresie włączyły się instytucje i stowarzyszenia związane z branżą. Współorganizatorami wydarzenia będą między innymi PAIH (Polska Agencja Inwestycji i Handlu) oraz SITK (Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji). W uczestnictwo w kongresie zaangażowane są także uczelnie techniczne: Politechnika Warszawska, Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych, i Wojskowa Akademia Techniczna.
Panelom towarzyszyć będą debaty eksperckie, spotkania B2B oraz sesje networkingowe, wspomagające nawiązywanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami branży.
– Sesja STM na kongresie dotyczyć będzie wyzwań stojących przed systemami badań technicznych i warsztatami w świetle zmian przepisów polskich i europejskich oraz w związku z postępem technicznym – mówi Rafał Sosnowski, prezes Stowarzyszenia Techniki Motoryzacyjnej, jeden ze współorganizatorów konferencji.
Pierwszy dzień kongresu zwieńczy uroczysta gala, której gośćmi będą reprezentanci zarządów firm sektora części motoryzacyjnych. Jednym z elementów wydarzenia będzie również wręczenie nagród w III polskiej edycji konkursu Bezpieczny Warsztat Roku 2017, mającego na celu budowanie pozytywnego wizerunku niezależnych serwisów samochodowych w Polsce.
– Nas najbardziej cieszy zapowiedziana obecność przedstawicieli największych sieci serwisowych, ich organizatorów oraz warsztatów uczestniczących w tych projektach. Będzie to pierwsza okazja do wspólnego pokazania kierunków rozwoju, określenia wsparcia kierowanego do warsztatów, a przede wszystkim do postawienia pytania, czy przynależność do sieci jest dla warsztatu koniecznością. Przed warsztatami staje coraz więcej wyzwań i nie każdy wie, jak sobie z nimi poradzić – opowiada o swoich planach kongresowych kolejny współorganizator Witold Rogowski, prezes Organizacji Pracodawców Motoryzacyjnych Moveo.
Kongres rokrocznie spotyka się z szerokim zainteresowaniem nie tylko ze strony reprezentantów branży motoryzacyjnej. Oprócz przedstawicieli zarządów największych firm przemysłu motoryzacyjnego oraz przedsiębiorstw handlowych, ekspertów i specjalistów branżowych z Polski i zagranicy, reprezentantów europejskich organizacji, takich jak CLEPA i FIGIEFA czy EGEA, goszczą tu także przedstawiciele rządu i instytucji państwowych.
Komentarze (0)