ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Warto wiedzieć

miesiąc temu  10.12.2018, ~ Administrator   

Narząd nieużywany zanika – podstawy szkoleń dla kierowników firmy motoryzacyjnej

Podstawowym powodem, dla którego wysyła się pracownika na szkolenia jest zwiększenie kompetencji, czyli wiedzy, umiejętności i postawy

Mam wrażenie graniczące z pewnością, że kierownicy, planując szkolenia dla swoich pracowników, często zapominają o niektórych ważnych aspektach edukacji. Może więc warto zwrócić na nie uwagę?

Zacznijmy od wyjaśnienia pierwszej części tytułu. To cytat pochodzący z lat 80. XX wieku autorstwa satyryka Tadeusza Drozdy, a zdanie odnosi się oczywiście do rozumu. Wówczas Polacy musieli kombinować, by w miarę godnie żyć, więc – jak twierdził Drozda – nasze mózgi miały szansę rozwijać się szybciej w porównaniu z organami mieszkańców Zachodu. Jak to się ma do szkoleń? Ano tak, że szkolenie będzie najbardziej efektywne wtedy, kiedy zamiast zapomnieć, czego się na nim nauczyliśmy, będziemy to praktykować, czyli wykonamy wdrożenie! 

Wdrożenie 
To, najprościej mówiąc, ustalenie planu działania i monitorowanie go przez kierownika serwisu,...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony