Wizualizacja stoiska Japanparts Group
Zapraszamy do Bolonii (pawilon 16, stoisko E18), aby zapoznać się z nowościami oferowanymi przez Japanparts Group. Firma aktualnie kładzie nacisk na wprowadzanie nowych technologii i rozszerzanie europejskiej gamy produktów.
28. edycja Autopromotec będzie dla Japanparts Group wydarzeniem obfitującym w nowości. Zbliżające się otwarcie magazynu w siedzibie głównej, rozbudowywanego do prawie 60 tys. m2, pozwoli grupie utrwalić swoją obecność i rozszerzyć zasięg europejskiej gamy produktów poprzez zwiększenie zapasów.
Celem ambitnego planu strategicznego jest wzmocnienie specjalizacji w zakresie produkcji części zamiennych do pojazdów azjatyckich i amerykańskich, ale także wdrożenie rozwiązań dla pojazdów europejskich, aby stały się one globalnym punktem odniesienia.
Dystrybuowany przez Japanparts Group asortyment azjatycki, europejski i amerykański, z 32 000 artykułów zakodowanych dla każdej z trzech marek, obejmuje 170 różnych grup, w tym wszystkie rodzaje części zamiennych, począwszy od części silnikowych, poprzez hamulce, sprzęgła i części elektryczne, na zawieszeniach skończywszy.
Firma powraca na Autopromotec z wieloma nowościami w zakresie asortymentu europejskiego. Włącza do swojej oferty m.in. nowe amortyzatory CDC, nowy zestaw zawieszeń do samochodów europejskich, nową gamę amortyzatorów CDC tylnej klapy oraz filtrów do przekładni, sprężyn i mocowań amortyzatorów do wszystkich użytkowanych samochodów.
W 2019 roku wprowadzony zostanie również kompletny program dla sprężyn i mocowań amortyzatorów oraz filtrów do przekładni. Wiele nowości w bardzo konkurencyjnych cenach pojawi się także w zakresie asortymentu europejskiego dla całej gamy układów hamulcowych, po raz pierwszy zaprezentowane zostaną właśnie na targach Autopromotec. Dla zestawów łańcuchów rozrządu Japanparts Group przedstawi ponad 250 nowych artykułów, a dla głowic ponad 150.
To nie wszystko. Gamę europejską uzupełniają ponadto włączone niedawno do katalogu czujniki ABS wraz z zaworami EGR.
Komentarze (0)