ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Części i regeneracja

ponad rok temu  16.03.2017, ~ Administrator   

Partner w transporcie ciężarowym

Silna konkurencja w branży transportowej wymusza utrzymanie pojazdów w ciągłym ruchu. Aby sprostać tym wyzwaniom, wszelkie naprawy eksploatacyjne powinny być dokonywane w oparciu o części najwyższej jakości.

Na ofertę SKF składają się dziesiątki tysięcy referencji różnych zestawów naprawczych znajdujących zastosowanie praktycznie w każdym modelu samochodu. Wśród nich są referencje do pojazdów ciężarowych, ciągników siodłowych, naczep i przyczep.
– Nasza oferta do pojazdów ciężarowych obejmuje ponad tysiąc referencji przeznaczonych do modeli wszystkich marek. Przede wszystkim są to piasty zintegrowane pierwszej i drugiej generacji, zespoły łożysk, uszczelniacze i smary odporne na duże obciążenia – mówi Grzegorz Jankowski, menadżer sprzedaży w SKF. – Zostały one wyprodukowane na potrzeby fabrycznego montażu, stąd te, które trafiają na aftermarket, są dokładnie tej samej jakości. Przy ich montażu mechanik może skorzystać z różnych form wsparcia technicznego, np. filmów instruktażowych i katalogu specjalistycznych narzędzi.
Takie podejście SKF zapewnia mechanikowi komfort pracy, co przekłada się na krótszy czas przestoju pojazdu w warsztacie. W rezultacie, właściciel – nie ponosząc strat finansowych – może maksymalizować zyski firmy. Na te ostatnie niebagatelny wpływ ma także jakość rozwiązań SKF opracowanych pod kątem zmniejszenia zużycia paliwa, środków smarnych i eksploatacyjnych czy ograniczenia emisji spalin.
– Przykładem działań zmierzających do redukcji kosztów i maksymalizacji zysków może być współpraca naszych inżynierów przy projektowaniu najnowszego modelu Scanii S, któremu przyznano tytuł Truck of the Year 2017 – mówi G. Jankowski.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony