Tanie plagiaty świec żarowych: To może okazać się drogie!
Świece żarowe zostały wymienione, a mimo to układ podgrzewania nie działa. Nowe świece żarowe psują się po krótkim czasie? Niestety, coraz więcej warsztatów doświadcza takich sytuacji. Po wnikliwym szukaniu błędu najczęściej okazuje się, że są temu winne nowe, ledwo co wymienione świece żarowe. Ich faktyczny stan techniczny nie odpowiada pozornie niezłemu wyglądowi. Na zdjęciu rentgenowskim widać, gdzie często występują problemy.
- Spirale grzejne są za grube i pozbawione funkcji regulacji.
- Wadliwy spaw na czubku trzpienia grzejnego.
- Brak niezawodnego połączenia z przyłączem prądowym.
- Brak wypełnienia izolacyjnego - występuje niebezpieczeństwo zwarcia.
- Spirale grzejne są skośnie ułożone w rurce żarowej - występuje niebezpieczeństwo zwarcia.
- Zastosowane materiały nie mają wymaganej odporności termicznej.
- Uszczelki nie są odporne na działanie ciepła ani oleju.
- Brak technologii 2-spiralnej.
- Spirale są wadliwie zespawane.
- Powierzchnia nie jest chroniona przed korozją.
Takie świece żarowe często powodują poważne uszkodzenie sterownika i silnika. Dobra rada: Stosować tylko świece żarowe zapewniające najwyższe bezpieczeństwo. Firma BERU, jako wiodąca na światowym rynku, oferuje markowe świece żarowe o jakości wyposażenia fabrycznego, czyli jakości gwarantowanej przez producentów samochodów w nowych samochodach.
Na podstawie "BERU Aktualności", wydanie 1/09.
Komentarze (0)