Stacja paliw to już nie tylko punkt zaopatrzenia auta w paliwo. To cała infrasktruktura, która z każdym dniem się rozwija i doskonali. Na dzisiejszych stacjach kierowca kompleksowo zadba o swój samochód, zatankuje, skorzysta z myjni, a także dokona drobnych napraw w swym pojeździe. Mało tego, zrobi jeszcze zakupy, wypije kawę i zje obiad. Zupełnie jak w małym centrum handlowym.
Podjęcie decyzji dotyczącej optymalnego wyposażenia samej stacji, jak również zakresu opłacalnej działalności pozapaliwowej jest bardzo trudne. Pytanie, w co jeszcze zainwestować: w aptekę, salon samochodowy czy warsztat – spędza sen z oczu niejednemu właścicielowi stacji. Dlatego Polska Izba Paliw Płynnych na organizowanych co roku targach stara się pokazać wszystko to, co jest na rynku najnowocześniejsze. W jednym czasie i miejscu spotykają się przedstawiciele branży paliw i motoryzacyjnej prezentując nowe trendy i rozwiązania techniczne. Spotkanie nosi nazwę targów “Stacja Paliw”, a jego jednym z głównych przesłań jest przedstawienie różnych możliwości wzbogacenia oferty stacji paliw.
“Stacja Paliw” stała się nośnikiem niezbędnej wiedzy. Ta cykliczna impreza owocuje nowymi kontaktami i pomysłami na rozwój przedsiębiorczości w branży. Jednym z takich pomysłów jest “Stacja serwisowa”. W dniach 4-6 maja 2005 będzie miała miejsce druga edycja tej wystawy, w której główny nacisk kładzie się na korzystne połączenie stacji paliw i funkcjonującego obok serwisu, chociażby pod hasłem “wulkanizator”. Dlaczego? Ponieważ mają one wspólnego klienta – kierowcę.
W “Stacji serwisowej” wezmą udział, podobnie jak w roku ubiegłym, firmy oferujące kompleksowe wyposażenie dla warsztatów samochodowych, dostawcy akcesoriów i części samochodowych.
Statystyka 2004
194 wystawców z polski i zagranicy
5800 gości z 20 krajów
5750 m2 powierzchni wystawienniczej
Komentarze (0)