Światła OSRAM LEDriving do VW Golfa VII zastępują reflektory z żarówkami halogenowymi i ksenonowymi. To produkt wyróżniony Automechanika Innovation Award 2018
Do warsztatu szeroka oferta lamp roboczych, a do aut m.in. retrofity LED świateł drogowych i mijania czy kompletne rozwiązania diodowe do świateł przednich. To retrofity, jak przekonywali na stoisku OSRAM przedstawiciele firmy, dające większą wydajność niż oryginalne reflektory. Dużym zainteresowaniem targowych gości cieszyła się nowa gama dobrze znanych już na rynku źródeł światła z serii Night Breaker.
– Naszym celem jest rozwijanie oferty tak, by odpowiadała potrzebom rynku – podsumowuje zaprezentowane na targach nowości Hans-Joachim Schwabe, CEO działu Specialty Lighting w firmie OSRAM. Marka ta promowała się na targach hasłem „Kierunek przyszłość”. Rzeczywiście część nowości sprawia wrażenie rozwiązań przyszłości.
Automechanika Innovation Award 2018, którą otrzymały retrofity świateł przednich, to potwierdzenie, że produkt jest nie tylko skuteczny, ale też innowacyjny. Światła OSRAM LEDriving do VW Golfa VII zastępują reflektory z żarówkami halogenowymi i ksenonowymi. Jak deklaruje producent, dzięki zastosowaniu technologii LED oferują większą wydajność niż oryginalne reflektory. Światła mijania, drogowe, do jazdy dziennej, światła pozycyjne i kierunkowskazy są połączone w kompletny produkt bez widocznych pojedynczych punktów świetlnych. Technologia LED, jak wiadomo, pozwala na niższe zużycie energii. Instalacja OSRAM LEDriving nie wymaga przeprowadzenia modyfikacji w pojeździe.
A skoro o innowacjach mowa...
Najbardziej innowacyjną linią produktów, jak podkreśla producent, jest OSRAM Night Breaker Laser. To rozwiązanie dla właścicieli aut oczekujących maksymalnej ilości światła na drodze. Na Automechanice firma zaprezentowała nową gamę produktów tej serii. Źródła światła Night Breaker Laser od teraz będą wyróżniać się jeszcze jaśniejszym światłem (nawet do 150% w porównaniu z wymogami normy) i oświetlą drogę nawet do 150 m przed samochodem. Żarówki zapewnią lepsze oświetlenie w konkretnych punktach, czyli 50 m i 75 m z prawej strony na poboczu oraz 50 m przed samochodem. Obszar pomiędzy tymi punktami jest kluczowy z racji bezpieczeństwa. Z kolei lampy ksenonowe Xenarc Night Breaker Laser to zasięg nawet do 250 m i do 200% jaśniejsze światło. – Takie parametry w parze z bielszą barwą światła (do 20%) umożliwią kierowcom szybszą reakcję na niebezpieczeństwo podczas jazdy – mówią przedstawiciele OSRAM. Do rodziny Night Breaker dołączają także żarówki Night Breaker Silver zapewniające do 100% jaśniejsze światło i oświetlające drogę do 130 m.
Lampy robocze
LEDriving Cube i Lightbar – to kolejne nowości, którymi OSRAM chciał zainteresować targowych gości. Produkty te przeznaczone są przede wszystkim do pojazdów rolniczych, ratowniczych, komunalnych, magazynowych, a także quadów, maszyn budowlanych czy wózków widłowych. Długa wiązka światła i zimna barwa to ważne cechy lampy roboczej, gwarantujące przede wszystkim widoczność i komfort pracy. Atutem lamp są niezwykle odporne elementy optyczne z poliwęglanu, które wytrzymują nawet duże obciążenia. Produkty są dostępne na napięcie 12 i 24 V.
Lampy robocze LEDriving Cube i Lightbar. Długa wiązka światła i zimna barwa gwarantują widoczność i komfort pracy
Komentarze (0)