ReklamaB1 - Parts Aftermarket

Wydarzenia

2 miesiące temu  24.07.2017, ~ Administrator   

Tradycyjny obraz serwisu będzie zanikał – spotkanie serwisów Bosch Car Service i AutoCrew w Iławie

Wskazanie serwisom kierunku, w którym powinni podążać, było jednym z celów spotkania. Na pierwszym planie: prof. Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej

Za nami pierwsze z dwóch w tym roku spotkań serwisów Bosch Car Service i AutoCrew – to w Iławie (9 czerwca, hotel Tiffi) przeznaczone było dla serwisów z północnej części Polski. Na konferencji mowa była m.in. o wyzwaniach, jakim już niedługo będą musiały sprostać warsztaty samochodowe, a które związane są po prostu z postępem. Już dziś samochody to komputery na kołach, a to dopiero początek tzw. czwartej rewolucji przemysłowej – będzie jeszcze „ciekawiej”, za czym idą liczne, nieznane jeszcze zagrożenia.

Spotkanie poprowadzili Ewa Peresada, specjalista ds. marketingu serwisowego firmy Bosch, oraz kierownik ds. rozwoju koncepcji serwisowych, z którym mieliśmy okazję porozmawiać – Robert Dzierżanowski.
– Jest ich mnóstwo! – odpowiedział na nasze pytanie odnośnie do problemów, z którymi branża serwisowa w Polsce nie może sobie...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony