ReklamaB1 - Parts Aftermarket

Regeneracja

5 miesięcy temu  30.03.2017, ~ Administrator   

Układy kierownicze – regeneracja

Stanowisko diagnostyczne przekładni listwowych wspomaganych hydraulicznie

Przekładnia kierownicza jest precyzyjną, krytyczną dla bezpieczeństwa częścią samochodu. Po roku 2000 producenci zaczęli wyposażać hydrauliczne układy wspomagania w układy elektryczne, aby docelowo układy hydrauliczne całkowicie zastąpić modułami elektronicznymi. Ze względu na skomplikowaną budowę oraz dywersyfikację funkcji koszt fabrycznie nowej przekładni niejednokrotnie osiąga wartość pojazdu, w którym ma być wymieniona. Z tego względu profesjonalna naprawa gwarantuje bezpieczeństwo, ale również niesie korzyści finansowe.

Pojawienie się układów wspomagania wyposażonych w elektroniczne serwomechanizmy było dużym krokiem w ewolucji układów kierowniczych samochodów osobowych. Coraz więcej elementów, funkcji oraz zastosowanych technologii składało się na nowoczesne przekładnie kierownicze, więc stały się one bardziej złożone i wrażliwe na uszkodzenia w porównaniu do układów...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Układy wspomagania
Przekładnia listwowa – wspomaganie hydrauliczne
Pompa wspomagania elektryczno-hydrauliczna EHPS
Czujnik momentu obrotowego i kąta skrętu kolumny kierowniczej
Czujnik momentu obrotowego i kąta skrętu przekładni listwowej
Wnętrze pompy wspomagania EHPS
Układ elektryczny pompy EHPS

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony