ReklamaBilbord - textar 01.10-31.10 Kamila

Instalacje gazowe

3 miesiące temu  11.07.2019, ~ Administrator   

Większa moc z LPG, czy to możliwe? – kolejne udane eksperymenty

Najnowszy sprzęt do analizy spalin

Prawda o autogazie zdaje się być taka, że silniki po konwersji paliwowej to nieodkryta moc. Póki co owe rewelacje wywiedzione przez pewną ekipę z motorsportu zdają się niewiele interesować inżynierów koncernów motoryzacyjnych. A szkoda, bo wdrożenie pakietu usprawnień każe wróżyć szansę poradzenia sobie z ryzykiem LSPI.

W poprzednim wydaniu „NW” przedmiotem naszego zainteresowania były nowoczesne silniki benzynowe GDi (z bezpośrednim wtryskiem). Pisaliśmy wtedy o pewnej nauczce płynącej z Opola.
Rynek instalacji gazowych jest w Polsce na tyle pokaźny, by zapytać: czy i jak poważny może być problem ze „spalaniem detonacyjno-stukowym”. Przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości obrotowej silnika (Low Speed Pre Ignition) jest niepożądany, gdyż objawia się w sposób niekontrolowany przedwczesnym zapłonem w komorze spalania, w efekcie czego w skrajnych przypadkach może dojść...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Abarth Punto Evo 1.4 MultiAir z autorskimi rozwiązaniami: po tuningu LPG 230 KM i 350 Nm, a średnie zużycie LPG to 9,7 l/100 km
Wykres dla silnika Mazdy CX9 3.7 V6 277 KM po zamontowaniu instalacji gazowej w sposób przyjęty na rynku i tylko 206 KM
Mazda CX9 (ta sama co wykres). Widoczne nieodpowiednie zamontowanie m.in. dyszy rozpylacza, a to tylko jedna z wielu wykrywanych nieprawidłowości

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony