Autoelektryka

5 miesięcy temu  26.07.2017, ~ Administrator   

Wszystkie systemy, jedna marka

INA oferuje technologicznie zaawansowane produkty dla wszystkich najważniejszych systemów silnika

Napęd paska i łańcucha rozrządu, napęd osprzętu, pompy wody i inteligentne systemy chłodzenia oraz sterowanie zaworów – dostępność części dla tych czterech najważniejszych obszarów w zakresie systemów silnika firma Schaeffler produkuje pod jedną marką: INA.

W zakresie napędu pomocniczego Schaeffler oferuje dla niezależnego rynku motoryzacyjnego kompleksową ofertę części dostępnych pojedynczo i w zestawach nazywanych INA KIT. Oferta ta obejmuje między innymi INA FEAD KIT – zestawy przygotowane specjalnie dla napędu osprzętu.
– Pracownicy warsztatów nie muszą już poświęcać czasu na poszukiwanie pasujących elementów. Nasze zestawy zawierają wszystkie części niezbędne podczas naprawy – tłumaczy dr Robert Felger, senior vice president product and marketing, Schaeffler Automotive Aftermarket.
Głównymi elementami zestawu są pasek wielorowkowy, rolki napinające oraz prowadzące, a także wszystkie niezbędne elementy dodatkowe. W zależności od pojazdu i obciążenia zestaw naprawczy może zawierać wolne koło pasowe alternatora (OAP), tłumik drgań skrętnych (TVD) lub pompę wody. Wszystkie produkty, np. nowy pasek, dostępne są także pojedynczo, z gwarancją jakości produktów oferowanych na pierwszy montaż.
Schaeffler jako jedyny dostawca oferuje koło pasowe z innowacyjnym tłumikiem drgań, wykorzystującym rozwiązania spotykane w kołach dwumasowych, który chroni alternator przed drganiami wału korbowego. Dzięki zastosowaniu tej techniki napęd pasowy pracuje płynniej i ciszej, co również przekłada się na żywotność paska osprzętu.
Oferta firmy obejmuje również części zestawu napędu pasowego i łańcuchowego oraz systemu sterowania zaworów.
Szeroka oferta regulatorów zmiennych faz wałka rozrządu obejmuje zarówno hydrauliczne, jak i elektryczne regulatory oraz zawory sterujące. Z pomocą tych produktów można sterować fazami rozrządu, co przyczynia się do podniesienia sprawności silnika. W skład oferty wchodzą także popychacze oraz belki z hydraulicznym kompensatorem luzu, dźwigienki jednostronne, dźwigienki dwustronne oraz trawersy rolkowe. Nowością są zestawy INA KIT z wałkami rozrządu oraz INA KIT z regulatorami zmiennych faz wałka rozrządu.
Obecnie produkuje się różne pompy wody w celu obniżenia zużycia paliwa oraz emisji CO2. INA oferuje rozwiązanie „Chłodzenie na żądanie”, czyli sterowanie przepływem ciepła w pojeździe w sposób wymuszony. Jest to możliwe dzięki stworzonemu i produkowanemu przez firmę Schaeffler modułowi regulacji temperatury (TMM), który dostępny jest wyłącznie na niezależnym rynku części zamiennych. Moduł wykorzystuje obrotowe zawory w celu precyzyjnej regulacji temperatury w układzie napędowym. W ten sposób można szybko uzyskać optymalną temperaturę w aż trzech dodatkowo regulowanych obiegach chłodzenia, takich jak olej w automatycznej skrzyni biegów, olej w silniku czy turbosprężarka. Moduł steruje temperaturą silnika od momentu przekręcenia kluczyka, w 100% na żądanie. W rezultacie znacznemu skróceniu ulega czas rozgrzania silnika, co obniża poziom zużycia paliwa i emisji CO2 aż do 4%. Moduł regulacji temperatury jest dostępny razem z pompą wody i wszystkimi elementami niezbędnymi do montażu. To kompleksowe rozwiązanie znajduje zastosowanie w ponad 1,5 miliona pojazdów grupy VW na całym świecie. Dodatkowo oferta produktowa obejmuje mechaniczne, sterowane podciśnieniowo i elektryczne pompy wody oraz wszystkie niezbędne elementy montażowe. Oprócz pomp wody w skład zestawów INA KIT wchodzą rolki napinające i prowadzące oraz paski osprzętu wraz z niezbędnymi elementami montażowymi, takimi jak śruby, nakrętki oraz uszczelki.

GALERIA ZDJĘĆ

Schaeffler to jeden z największych producentów systemów i elementów napędu łańcuchowego na pierwszy montaż
Moduł regulacji temperatury opracowany przez Schaeffler wykorzystuje obrotowe zawory w celu precyzyjnej regulacji temperatury w układzie napędowym. W rezultacie obniża poziom zużycia paliwa i emisji CO2 aż do 4%

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony