ReklamaB1 - Parts Aftermarket

Części i regeneracja

5 miesięcy temu  30.03.2017, ~ Administrator   

Wymagania wobec nowoczesnych świec żarowych

Krótki czas grzania, małe rozmiary, precyzyjne położenie w komorze spalania oraz odpowiednia wartość grzejna – na te cechy świec żarowych w pierwszej kolejności wskazują specjaliści marki Beru

Silniki Diesla to jednostki napędowe o zapłonie samoczynnym. Wtryskiwane do komory spalania paliwo zapala się bez udziału iskry, a cykl spalania przebiega w trzech etapach – pobór czystego powietrza, jego sprężenie do 30-55 barów, czemu towarzyszy wzrost temperatury do 700-900°C, oraz wtrysk paliwa. Wysoka temperatura sprężonego powietrza powoduje samozapłon, skokowo wzrasta ciśnienie wewnętrzne, a silnik zaczyna pracować.

W porównaniu do silników o zapłonie iskrowym silniki Diesla wymagają użycia bardziej zaawansowanych systemów wtryskowych. Bardziej skomplikowana jest również budowa silnika. Pierwsze generacje silników wysokoprężnych nie należały do najprostszych w obsłudze i nie zapewniały wysokiej kultury pracy. Ze względu na trudniejszy niż w silniku o zapłonie iskrowym proces spalania były głośniejsze, zanim osiągnęły temperaturę roboczą. Charakteryzował je niski stosunek mocy do masy,...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Niezawodny zapłon to podstawa. Podczas testu świecy żarowej Beru z czujnikiem ciśnienia PSG sprawdza się, czy pręt grzejny osiąga właściwą temperaturę w odpowiednio krótkim czasie

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony