ReklamaB1 - Parts Aftermarket

Autoelektryka

5 miesięcy temu  30.03.2017, ~ Administrator   

Wymiana stacyjki w motocyklu i dopasowanie do instalacji elektrycznej

Kostka stacyjki wyposażonej w cztery styki

Nowa stacyjka potrzebna jest w przypadku awarii starej lub gdy modyfikujemy czy przebudowujemy motocykl oraz zastosowaną w nim instalację elektryczną. Typowa stacyjka motocyklowa składa się z sekcji mechanicznej, w której występuje najczęściej bębenek zamka z zapadkami i profilowaną szczeliną kluczyka, oraz z sekcji elektrycznej ze stykami i ruchomą zworą.

Najstarsze stacyjki motocyklowe posiadały bardzo uproszczoną konstrukcję sekcji mechanicznej, a ich kluczyki były wzajemnie wymienne. Nie stosowano tam zapadek pozwalających na zróżnicowanie wzorów kluczyków. Zabezpieczenie przeciwkradzieżowe zastosowane w tych stacyjkach ograniczało się do profilowanej szczeliny kluczyka. Posiadacz kluczyka do Jawy lub Junaka mógł uruchomić każdy motocykl tej marki. Producenci współczesnych motocykli stosują lepsze zabezpieczenia przeciwkradzieżowe i oprócz zróżnicowanych wzorów kluczyków instalują...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Zamontowana w górnej półce motocyklowego zawieszenia stacyjka wyposażona w blokadę i opcję włączenia świateł postojowych po wyjęciu kluczyka

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony