ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Wydarzenia

26 dni temu  22.01.2019, ~ Administrator   

XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego (cz. 2) – w poszukiwaniu konsensusu

XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego zapisał się wszechstronną prezentacją stanowisk rozlicznych podmiotów zaangażowanych na rynku motoryzacyjnym. Na zdjęciu uczestnicy sesji ministerialnej o Przemyśle 4.0.

W poprzednim wydaniu „NW” poprzestaliśmy na omówieniu wydarzeń pierwszego dnia XIII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, którego organizatorem jest SDCM. Przypomnijmy, że pod parasolem jednego wydarzenia z inspiracji organizatora zrealizowano szereg różnych sesji tematycznych, w które zaangażowało się wiele instytucji i organizacji branżowych. 

Czas na porcję doniesień z drugiego dnia kongresu, który zapisał się uczestnictwem licznych grup interesariuszy zaangażowanych na rynku napraw powypadkowych. I tym razem ograniczymy się do wybranych sesji tematycznych.
Zagadnienia współpracy między warsztatami i dystrybutorami części samochodowych wielokrotnie przewijały się podczas wystąpień i paneli dyskusyjnych. Jedna z zamkniętych sesji poprowadzonych przez SDCM była poświęcona właśnie tej współpracy i problemom jej towarzyszącym, a jej zadaniem...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

W ramach kongresu przewidziano również debaty ekspercie i unikatowe spotkania B2B, które sprzyjały tworzeniu nowych porozumień branżowych

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony