Na początek wprowadzone zostaną trzy motywy. Pierwszy to portret kobiety symbolizujący zamiłowanie do pracy związanej z kolorem, ale także troskliwą opiekę, którą Standox otacza swoich klientów. Drugi to mieniąca się wieloma odcieniami muszla, odzwierciedlająca harmonię i perfekcję barw, lecz również metafora piękna i trwałości. Trzeci zaś to wizerunek, który odwołuje się do pragnienia osiągnięcia doskonałości w uzyskaniu najlepszych rezultatów kolorystycznych dzięki nieustającemu kształtowaniu kompetencji lakierniczych pod okiem profesjonalistów.
Jak na wiosenną porę przystało Standox, europejski lider w lakiernictwie renowacyjnym, nawołuje do zakochania! Wprowadza bowiem nową, globalną kampanię wizerunkową, obrazując pasję i miłość do koloru. Podążając za hasłem towarzyszącym marce od wielu lat – „Sztuka lakierowania” – koncepcja artystyczna oparła się na nieco abstrakcyjnym motywie kolorystycznym rozlanej farby, która układa się w obraz.
Komentarze (0)