ReklamaB1 - Parts Aftermarket

Klimatyzacja

4 miesiące temu  11.05.2017, ~ Administrator   

Zatarcie sprężarki a wymiana chłodnicy klimatyzacji

Przy serwisowaniu klimatyzacji należy zawsze przeprowadzić wizualną ocenę stanu technicznego całego układu

Z taką kwestią spotykają się klienci i mechanicy serwisujący układy klimatyzacji. Odpowiedź nie jest jednoznaczna, gdyż konieczność wymiany chłodnicy klimatyzacji (skraplacza) w tym przypadku uzależniona jest od zastosowanego rozwiązania konstrukcyjnego w danym aucie.

Można przyjąć zasadniczy podział chłodnic klimatyzacji ze względu na przepływ czynnika na skraplacze o konstrukcji szeregowej oraz równoległej. Skraplacze o budowie szeregowej mają jedną, uformowaną w kształt serpentyny rurkę, która bezpośrednio łączy króciec wejściowy z wyjściem ze skraplacza. Skraplacze o konstrukcji równoległej mają strukturę wielorurkową oraz rurki z kanalikami o bardzo małych przekrojach. Poszczególne, równolegle ułożone rurki wpadają do komór pośrednich, tworząc strukturę segmentową skraplacza, w której czynnik przepływa raz w jedną, a potem w przeciwną stronę. Skraplacze...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Skraplacze klimatyzacji firmy Nissens
Skraplacze o budowie szeregowej mają jedną, uformowaną w kształt serpentyny rurkę, która bezpośrednio łączy króciec wejściowy z wyjściem ze skraplacza
Skraplacze o konstrukcji równoległej posiadają strukturę wielorurkową oraz rurki z kanalikami o bardzo małych przekrojach

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony