ReklamaBilbord - Osram 04.11-30.11 Kamila

Nasze rozmowy

miesiąc temu  08.10.2019, ~ Administrator   

Zaufanie w biznesie jest najważniejsze!

Swój warsztat samochodowy prowadzi od blisko 20 lat. Prawie od początku związany jest z marką Q Service. Kiedy usłyszał, że ta dostanie wsparcie światowego lidera, marki Castrol, bez wahania zdecydował się włączyć w struktury nowej sieci. O trudach codziennej pracy rozmawiamy z Tomaszem Orzechowskim, właścicielem Auto Centrum Orzechowski z Zielonki.

- Jak długo prowadzi Pan warsztat samochodowy?
To już prawie 20 lat. Swoją przygodę z naprawą samochodów rozpocząłem w 2000 roku.

- Jak wyglądały początki biznesu?
Wcześniej, na początku lat 90. XX wieku, zanim zdecydowałem się na prowadzenie serwisu pojazdów, otworzyłem myjnię samochodową. Później, z biegiem czasu, zdecydowałem się poszerzyć działalność o stację diagnostyczną, a to było impulsem do tego, aby zacząć naprawiać auta. 

- Jakie auta są przez Państwa...

Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.

GALERIA ZDJĘĆ

Tomasz Orzechowski
Zaufanie w biznesie jest najważniejsze!
Zaufanie w biznesie jest najważniejsze!

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony