Regenerowane belki tylnego zawieszenia do francuskich marek samochodów to nowe pozycje w katalogu sieci Elit Polska. Ich dostawcą jest renomowana firma ZPHU Antałex.
Rynek napraw samochodów ma niewyczerpany potencjał. Niemały udział ma w tym niezmiennie import pojazdów używanych, wśród których dużą część stanowią modele francuskich marek. Przy ich serwisowaniu efektywnym wyborem nie zawsze są nowe fabrycznie części. W przypadku zawieszenia można postawić na wysokiej jakości regenerowane belki tylnej osi.
– Z wiekiem i przebiegiem pojazd traci na wartości, co czasami prowadzi do zaniechania jego naprawy. Mogą to być drobne usterki, ale i takie, które wpływają na bezpieczeństwo użytkownika i pozostałych uczestników ruchu drogowego. Dlatego przy kalkulacji kosztów warto sięgnąć po regenerowane części. Odświeżenie i wymiana zużytych elementów przywraca pełną sprawność techniczną pojazdu, ale warunkiem koniecznym jest także zachowanie określonych norm i jakości wykonania. Dla nas takim gwarantem jest firma Antałex, dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy – mówi Dawid Cieśla, dyrektor operacyjny w Elit Polska.
ZPHU Antałex ma 15-letnie doświadczenie w regeneracji belek tylnej osi do citroënów, peugeotów i renault. Przez ten czas odnowiono blisko 400 tysięcy sztuk. Wykorzystywane są przy tym części pochodzące od renomowanych dostawców, jak SNR, Koyo, Hutchinson czy Kleber. Na każdą zregenerowaną belkę udzielana jest dwuletnia gwarancja.
Cennik części oparty jest na dwóch rozwiązaniach. Można kupić zregenerowaną belkę lub skorzystać z możliwości oddania zużytej, uzyskując atrakcyjny rabat. W stałej ofercie znajdują się części przeznaczone do: Citroëna AX, Berlingo (w tym 4x4), Saxo, Xsara Picasso i ZX, Peugeota 106, 205, 206, 306, 405 i Partner (także 4x4) oraz Renault Kangoo, Laguna, Megane i Scenic. Istnieje również możliwość zlecenia regeneracji (nawet nietypowej) belki.
Komentarze (0)