Paliwa i oleje

Paliwa i oleje

ponad rok temu  18.10.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 7 minut

Syntetyk nie dla klasyka – a może jednak? Eksperci mają głos

Oleje przeznaczone do współczesnych samochodów różnią się parametrami, składem, ale przede wszystkim wymaganiami, które są im stawiane

Strona 3 z 2
1 2

GALERIA ZDJĘĆ

Znaczenie przy wyborze oleju mają także stan silnika i jego przeznaczenie. Weźmy dla przykładu pojazdy przechowywane w muzeach, z myślą o których opracowane zostały oleje konserwujące
Znaczenie przy wyborze oleju mają także stan silnika i jego przeznaczenie. Weźmy dla przykładu pojazdy przechowywane w muzeach, z myślą o których opracowane zostały oleje konserwujące
Mimo tak wielu różnic oleje silnikowe – czy do oldtimerów, czy do pojazdów nowych – od lat spełniają te same podstawowe funkcje
Znakomita zdolność do usuwania z silnika wszelkich zanieczyszczeń dyskwalifikuje oleje syntetyczne jako polecane do aut zabytkowych

Komentarze (2)

dodaj komentarz
  • ~ Daro 2 ponad rok temu Stosując olej do klasyka trzeba szczególna uwagę zwracać na jego parametry. Nie można kupić pierwszego lepszego oleju z półki w markecie - olej ma być godny zaufania. Ja do swojego staruszka stosuję Hyundai XTeer, a silnik pracuje perfekcyjnie.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ qwas 1 ponad rok temu W latach 80 =tych, chyba, wlałem po remoncie silnika VW garbusa chłodzonego wiatrem, olej syntetyczny i silnik "chwycił" na jednym z tłoków. Tłoki i cylindry były nowe. Zmieniłem olej na mineralny i chodził bez problemów.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony