Ogumienie

Ogumienie

Serwis ogumienia

Opony

2 miesiące temu  19.09.2017, ~ Administrator   

Tyre24.com wspiera swoich użytkowników na wielu płaszczyznach
Strona 1 z 2

Tyre24.com to jeden z największych portali handlu B2B dla branży oponiarskiej w Europie. Na certyfikowanym według norm ISO 9001 portalu użytkownicy mają dostęp do ofert ponad 2.000 dostawców. Szeroki asortyment i rzeczywiste stany magazynowe to nie jedyne zalety Tyre24.com.

Tyre24.com postanowiło nie zatrzymywać się na zwykłej prównywarce cen i zaoferować swoim użytkowników kompleksowy pakiet usług i funkcjonalności. Dziś przyjrzymy się bliżej funkcjonalnościom stworzonym z myślą o obsłudze konsumenta.

Tryb doradczy - widok uwzględniający kalkulację cen dla konsumenta

Na Tyre24.com żmudne przeliczanie cen dla konsumenta to już przeszłość, tu ceny przeliczają się same. A wszystko za sprawą Trybu Doradczego. Ta funkcja została wprowadzona, aby umożliwić prezentację produktu na monitorze, wraz z odpowiednimi dla konsumenta cenami. Tryb ukrywa ceny zakupowe i nazwy dostawców.

Łatwa zmiana między trybem doradczym a widokiem standardowym

Tylko jednym kliknięciem na przycisk umieszczony w prawym, górnym rogu strony użytkownik może zmieniać podgląd między standardowym a doradczym. Kolor tła zmienia się w zależności, od wybranej kalkulacji, dzięki temu użytkownik ma pewność, że wybrał odpowiedni przelicznik. 

Niewidoczne ceny zakupu

W porównaniu do podglądu standardowego, w trybie doradczym ceny zakupu w obrębie całego systemu (lista produktów, szczegóły i zamówienia) są niewidoczne. W ten sposób sprzedawca podczas rozmowy z klientem może mu towarzyszyć w całym procesie zakupowym - od znalezienia produktu do złożenia zamówienia. To
zaoszczędzi czas i pozwoli na lepsze doradztwo klienta. 

Pięć grup cenowych do dyspozycji

Możliwe jest ustawienie, aż pięciu różnych konfiguracji kalkulacji cen. Dzięki temu możliwa jest indywidualna prezentacja oferty w zależności od klienta, czy produktu. System automatycznie dolicza do ceny zakupu określoną wcześniej prowizję w % lub/i w złotówkach oraz podatek VAT.

Klient nie może się zdecydować? Prześlij ofertę na maila lub po prostu wydrukuj

Po dokonaniu wyboru felgi lub opony klient może daną ofertę otrzymać na maila lub w formie drukowanej - w tym celu należy tylko kliknąć na przycisk “drukuj ofertę”. Klient otrzyma ją - wedle życzenia - albo na papierze albo drogą elektroniczną w formacie PDF. W rozwijanym menu można również określić termin ważności oferty.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 1
    BRAK SŁÓW

Komentarze (1)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
do góry strony