Ogumienie

Ogumienie

Serwis ogumienia

Opony

Opony osobowe

5 miesięcy temu  17.05.2018, ~ Administrator   

Usługa SnapSkan od Nokian Tyres wchodzi na rynki międzynarodowe
Strona 2 z 2

Usługa jeszcze bardziej przyjazna dla użytkownika

Usługa SnapSkan po raz pierwszy zaprezentowana została w 2016 r. na jednej z wiodących imprez dla start-upów, Slush. Pierwotnie prototyp usługi został wprowadzony na jednym z piętrowych parkingów w Helsinki, a pierwszy punkt kontrolny otworzono w czerwcu 2017 r. na parkingu w fińskim mieście, Turku. Informacje i uwagi klientów, które udało się w ten sposób zgromadzić posłużyły do dalszego rozwoju usługi SnapSkan.

Staraliśmy się udoskonalić usługę SnapSkan tak, aby była ona jeszcze bardziej przyjazna dla użytkownika począwszy od procesu skanowania, a na przesłaniu reportu skończywszy. Dzięki temu usługa SnapSkan jest teraz już w pełni gotowa, aby przedstawić ją jeszcze szerszemu gronu kierowców – mówi Nikkola.

W tym tygodniu otwarte zostaną cztery nowe punkty oferujące możliwość skorzystania z usługi SnapSkan na fińskich parkingach. Co więcej, wraz z otwarciem pierwszego punktu w norweskim Oslo SnapSkan wyszła poza granice Finlandii. W dłuższej perspektywie firma Nokian Tyres planuje wejść z usługą również na inne rynki międzynarodowe.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony