Warto wiedzieć

Wydarzenia

ponad rok temu  19.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Czy warsztaty i Stacje Kontroli Pojazdów są gotowe na elektryki i hybrydy?

Fot. Piotr Łukaszewicz

Strona 3 z 2
1 2

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Antoni 1 ponad rok temu A któraż to z czynności wykonywanej podczas badania okresowego przez diagnostę grozi porażeniem prądem elektrycznym? Odczytanie numeru VIN, stanu drogomierza, sprawdzenie działania układu hamulcowego, czy ustawienia świateł? Owszem, włączenie oświetlenia w kanale oraz komputera tak, ale tu akurat nie ma znaczenia typ badanego pojazdu. No bo jeżeli diagnosta, nie wykonujący żadnych czynności przy instalacji HV miałby, jak bredzi (sugeruje) autor powyżej ryzykować życie porażeniem prądem elektrycznym, to znaczy, że takie samo ryzyko tylko zwielokrotnione ilościowo dotyczyłoby użytkowników danego pojazdu oraz pieszych, czy rowerzystów poruszających się obok niego... Oni wszyscy też powinni mieć kaski na głowie, rękawice oraz buty dielektryczne (tak to się fachowo nazywa) i uprawnienia SEP? Według autora pewnie tak, tylko kto to sfinansuje... powinni tylko użytkownicy i propagatorzy samochodów elektrycznych, a nie wszyscy (w tym ja), bo w końcu mój spalinowy pojazd nikogo nie pokopie.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony