Organizator: P.P. LE-GUM
Miejsce: 66-440 Skwierzyna ul. Poznańska 5
Data rozpoczęcia: 13.01.2017
Data zakończenia: 02.06.2017
Cena: 250 zł netto (307,50 zł brutto) za osobę, w cenę wliczono wyżywienie, materiały szkoleniowe, miejsce parkingowe,
Ilość osób: 8-10 (o udziale decyduje kolejność zgłoszenia). Szkolenie odbywa się w godzinach 9:00-20:00.
Wyznaczone terminy do połowy 2017 r.:
13.01.2017 r. – piątek
03.03.2017 r. – piątek
07.04.2017 r. – piątek
12.05.2017 r. – piątek
02.06.2017 r. – piątek
SZCZEGÓŁY UCZESTNICTWA:
Organizator, miejsce szkolenia: P.P. LE-GUM, 66-440 Skwierzyna ul. Poznańska 5
Kontakt: Robert Różalski tel. 507-150-940 lub e-mail: robert@legum.com.pl
Czas trwania: 9-10 godzin + 1 godzina TPMS dla zainteresowanych
Wyżywienie: przerwa kawowa (3 x po 10 min.), przerwa obiadowa (1 x 30 min.)
Zaplecze techniczne: sala szkoleniowa do ćwiczeń o pow. 70 m², 4 stanowiska do ćwiczeń i napraw, ekspozycja maszyn i urządzeń o pow. 600 m²,
Kadra dydaktyczna: instruktor z wieloletnim doświadczeniem (Rema Tip Top) oraz uprawnieniami pedagogicznymi dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, szkoleniowcy LE-GUM w zakresie obsługi maszyn i urządzeń wulkanizacyjnych oraz TPMS
Zakończenie szkolenia: każdy uczestnik szkolenia otrzyma Certyfikat poświadczający przeprowadzenie szkolenia na zasadach Instytucji Szkoleniowej (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych WUP w Zielonej Górze nr 2.08/00054/2012)
Zgłoszenie: do udziału w szkoleniu wymagane jest uprzednie nadesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego i akceptacja zawartych w nim szczegółowych warunków
Zawartość merytoryczna szkolenia:
- budowa opony z podziałem na strefy kwalifikujące uszkodzenia,
- weryfikacja opony pod względem uszkodzeń eksploatacyjnych i kryteriów kwalifikacji do naprawy (rodzaje uszkodzeń / strefy)
- naprawa uszkodzeń po przebiciach w czole bieżnika ( pokaz i ćwiczenia)
- naprawa opon metodą dwustopniową na boku i w czole (pokaz i ćwiczenia)
- zasady montażu i wyważania kół (pokaz , ew. ćwiczenia)
- Polski rynek usług motoryzacyjnych po wprowadzeniu Dyrektywy UE (01.11.2014 r.) - TPMS
- Aspekty ekonomiczne przy obsłudze TMPS w relacji Serwis – Klient
- Diagnoza czujników TPMS
- Wykorzystanie złącza OBDII
- Dopasowanie czujnika do felgi
- Tworzenie zamienników oryginalnych czujników TPMS – 95% pokrycia modeli aut na rynku
- Aktualizacja online oraz wsparcie techniczne programatora i czujników
Komentarze (0)