ReklamaB1 - prenumerata NW podstrony

Części i regeneracja

Części i regeneracja

Warto wiedzieć

Wydarzenia

2 miesiące temu  09.05.2019, ~ Administrator   

Montaż sprzęgła? Seria praktycznych wskazówek

Fot. ZF

Strona 2 z 2

Nowa tarcza sprzęgła musi być dokładnie wycentrowana, aby zapobiec uszkodzeniu wieloklinu piasty. Zakres tolerancji wynosi zaledwie kilka setnych milimetra między wałkiem sprzęgłowym, a wieloklinem piasty. Nawet niewielkie niedokładności podczas montażu na wejściowym wale sprzęgłowym mogą uniemożliwić późniejszy ruch elementu, w celu odłączenia sprzęgła. Wielowypust piasty musi ślizgać się na wale przekładni bez oporu.

ZF Aftermarket zaleca smarowanie wielowypustu piasty za pomocą wysokowydajnego smaru SACHS. Jego lepka konsystencja i odporność na temperaturę oznacza, że przylega do powierzchni podczas pracy bez rozprzestrzeniania się. Aby zapobiec poślizgowi sprzęgła, gdy sprzęgło zostanie później odłączone, nadmiar smaru musi być zawsze usuwany i należy uważać, aby okładziny sprzęgła były całkowicie czyste.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 5

  • 4
    ZADOWOLONY
  • 1
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony