Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  16.07.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 13 minut

Diagnozowanie nadwozia pojazdów samochodowych

1. Schemat blokowy przyrządu do badania przepuszczalności światła szyb samochodowych (źródło: Automex). 1 – źródło światła, 2 – system optyczny oświetlacza, 3 – badana szyba, 4 – system optyczny detektora, 5 – detektor, 6 – układ pomiarowy, 7 – wyświetlac

Strona 5 z 4
1 2 3 4

GALERIA ZDJĘĆ

1. Schemat blokowy przyrządu do badania przepuszczalności światła szyb samochodowych (źródło: Automex). 1 – źródło światła, 2 – system optyczny oświetlacza, 3 – badana szyba, 4 – system optyczny detektora, 5 – detektor, 6 – układ pomiarowy, 7 – wyświetlacz z klawiaturą, 8 – dodatkowy układ optyczny
2. Przyrząd do badania przepuszczalności światła szyb samochodowych AMX 710 (źródło: Automex)
3. Miernik grubości lakieru (warstwomierz) ComBi- -D3 firmy (źródło: Salutron)
4. Przykład mechanicznego teleskopu pomiarowego (źródło: Wieländer+Schill)
5. Podstawowe zespoły elektronicznego cyrkla blacharskiego EzCalipre (źródło: Autorobot). 1 – cyrkiel z jednostką sterującą i wyświetlaczem, 2 – ramię przedłużające, 3 – zestaw głowic pomiarowych, 4 – odbiornik, 5 – ładowarka baterii, 6 – płyta CD z programem kart pomiarowych, 7 – futerał ochronny, 8 – szafka z komputerem, 9 – stojak z pulpitem
6. Mechaniczny system pomiarowy z przesuwną bramką (źródło: Autorobot). a – elementy systemu pomiarowego, b – zastosowanie bramki do pomiarów górnej części nadwozia; 1 – listwy wzdłużne, 2 i 3 – listwy pomiarowe poprzeczne, 4 – czujniki i końcówki pomiarowe, 5 – nakładka na listwę wzdłużną, 6 – płyta CD z kartami pomiarowymi, 7 – bramka pomiarowa, 8 – elementy pomocnicze
6. Mechaniczny system pomiarowy z przesuwną bramką (źródło: Autorobot). a – elementy systemu pomiarowego, b – zastosowanie bramki do pomiarów górnej części nadwozia; 1 – listwy wzdłużne, 2 i 3 – listwy pomiarowe poprzeczne, 4 – czujniki i końcówki pomiarowe, 5 – nakładka na listwę wzdłużną, 6 – płyta CD z kartami pomiarowymi, 7 – bramka pomiarowa, 8 – elementy pomocnicze
7. Przykład mechaniczno-elektronicznego systemu pomiarowego nadwozia Calipre (źródło: Autorobot). A – widok stanowiska kontrolnego, b – głowica pomiarowa, c – jednostka sterująca
8. Przykład mechanicznego-elektronicznego urządzenia Car-O-Tronic (wersja Vision) firmy Car-O-Liner (źródło: Car-O-Liner). a – kompletne urządzenie, b – głowica pomiarowa
8. Przykład mechanicznego-elektronicznego urządzenia Car-O-Tronic (wersja Vision) firmy Car-O-Liner (źródło: Car-O-Liner). a – kompletne urządzenie, b – głowica pomiarowa
9. Laserowo-elektroniczny system pomiarowy nadwozia LaserLock (źródło: Chief). a – jednostka sterująca: komputer, monitor, szafka, wyposażenie (m.in. skaner, sondy pomiarowe), b – rzutniki laserowe i sondy pomiarowe przymocowane do bazowych punktów podwozia
9. Laserowo-elektroniczny system pomiarowy nadwozia LaserLock (źródło: Chief). a – jednostka sterująca: komputer, monitor, szafka, wyposażenie (m.in. skaner, sondy pomiarowe), b – rzutniki laserowe i sondy pomiarowe przymocowane do bazowych punktów podwozia

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ denke 1 3 miesiące temu Jak się zapatrujecie na sprawdzanie auta przed kupnem, w sensie to - https://mobilekspert.pl/onas.p... Doświadczenia, podpowiedzi? Jaki kierunek jest prawidłowy? Kiedy można oczekiwać, że będzie dobrze?
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony