Każdy kierowca, który musiał wymienić napęd rozrządu wie, ile czasu może zająć wybranie odpowiednich części: paska, rolek napinających, rolek prowadzących, pompy cieczy chłodzącej, uszczelnień silnika. Świetnym rozwiązaniem są więc gotowe zestawy, mieszczące w jednym opakowaniu wszystkie elementy do konkretnej wersji samochodu. Zestaw SKF zawiera części zgodne z jakościowymi wymaganiami producentów samochodów, spełniające lub wykraczające poza specyfikacje oryginalnych części. Przez lata zestawy były systematycznie wzbogacane, obecnie często zawierają uszczelnienia silnika, elementy łączne, akcesoria. Pozwala to na łatwiejszą i bardziej kompleksową obsługę samochodu. Temu służą również instrukcje montażu, niezbędne przy profesjonalnej wymianie.
Jednak techniczne wsparcie dla mechaników wcale na tym się nie kończy. SKF uruchomił informacyjny program Pole Position oraz realizuje cykl własnych szkoleń technicznych wspierających mechaników samochodowych w codziennej pracy. Wszystko po to, aby jakość montażu była równie wysoka jak jakość kompletnego zestawu paska rozrządu SKF.
Każdy zestaw znajduje się w pudełku zabezpieczonym przed przypadkowym otwarciem. Opakowania nie mogą być otwierane bez zniszczenia zamknięcia. Kierowca ma więc pewność, że kupuje to, co zostało zapakowane w fabryce. Poza tym, inżynierowie SKF wprowadzili dodatkowe zabezpieczenia wewnątrz opakowań tak, aby w transporcie nie zostały uszkodzone coraz większe i cięższe napinacze i rolki prowadzące do nowoczesnych, skomplikowanych silników.
SKF – jeden z największych na świecie dostawców produktów, rozwiązań i usług dla motoryzacji – oferuje kompletne zestawy paska rozrządu już od 20 lat. Jubileusz tym bardziej godny podkreślenia, że od 1991 roku firma wyprodukowała ponad 100 milionów takich zestawów.
Komentarze (0)