Rosiak Serwis w Warszawie – jeden z 41 warsztatów należących do sieci Euro Repar Car Service w Polsce
Rozmawiamy z Mirosławem Drejem, managerem sieci warsztatów Euro Repar Car Service.
- Kiedy i w jakich okolicznościach powstała sieć Euro Repar Car Service? Ile warsztatów zrzesza dzisiaj?
Sieć Euro Repar Car Service została utworzona we Francji w 2015 roku. W Polsce pierwszy warsztat ERCS powstał w 2017 roku. Aktualnie polska sieć ERCS zrzesza 41 warsztatów.
- Jakie są plany dotyczące pozyskiwania warsztatów?
Plany rozwoju sieci to co najmniej 100 zrzeszonych warsztatów do końca 2020 roku.
- Jakie usługi świadczą warsztaty zrzeszone w sieci Euro Repar Car Service?
Przeglądy, naprawy, w tym również naprawy blacharsko-lakiernicze – czyli kompleksowa obsługa pojazdów wszystkich marek obecnych na polskim rynku (z wykorzystaniem do napraw części Eurorepar). Zakres świadczonych usług zależy od specjalizacji warsztatu.
- Za sieciami warsztatowymi najczęściej stoją producenci części zamiennych, wyposażenia warsztatowego czy nawet środków smarnych. Kto lub co stoi za Euro Repar Car Service?
Organizatorem sieci jest Grupa PSA – producent samochodów i dystrybutor części zamiennych, akcesoriów, opon, oleju, w tym gamy Eurorepar, co jest gwarancją wysokiej jakości produktów.
- Na co może liczyć właściciel warsztatu samochodowego, który zdecyduje się na członkostwo w sieci Euro Repar Car Service? Jakie wskaże Pan główne korzyści dla warsztatu?
Na przynależność do światowej sieci warsztatów (w Europie jest ich już prawie 3500) pod patronatem jednej z największych grup producentów samochodów. Także na takie korzyści, jak identyfikacja obiektu, elementy wyposażenia recepcji i serwisu, ubrania warsztatowe, obecność informacji o warsztacie na stronie internetowej (eurorepar.pl) i w materiałach reklamowych, dostawy części zamiennych, dostęp do dokumentacji technicznej, atrakcyjne warunki zakupu wyposażenia diagnostycznego, specjalistyczne szkolenia techniczne.
- Jakimi warsztatami jesteście, w kontekście nawiązania współpracy, zainteresowani? Jakie wymagania stawiacie swoim partnerom i w jaki sposób je kontrolujecie – zarówno w momencie zawarcia umowy, jak i podczas jej trwania?
Są to warsztaty obsługujące większość marek obecnych na polskim rynku, świadczące usługi takie jak: przeglądy, naprawy, kompleksowa obsługa pojazdów wraz z naprawami blacharsko-lakierniczymi. Warsztaty zrzeszone w naszej sieci są regularnie odwiedzane przez pracowników terenowych KASP, również pod kątem współpracy handlowej, co stanowi jeden z głównych punktów umowy.
- Czy organizujecie szkolenia dla pracowników warsztatu lub wspieracie ich w inny sposób w edukacji, która jest dziś nowoczesnym warsztatowcom niezbędna?
W roku 2019 zaplanowane są szkolenia dla członków sieci organizowane zarówno w naszym centrum szkoleniowym, jak i we współpracy z wiodącymi firmami szkoleniowymi.
- Czy zdarzają się sytuacje, w których rozwiązujecie umowy z warsztatami? Jakie są najczęstsze przyczyny takich „rozwodów”?
Do tej pory nie mieliśmy takiego przypadku.
- W jaki sposób sieć zdobywa klientów dla warsztatów? Jak promujecie swoje usługi?
Rola bezpośredniego dostawcy części do warsztatów pozwala nam na budowanie bazy potencjalnych kandydatów do sieci. Dla uczestników przygotowane są specjalne programy lojalnościowe, funkcjonuje strona www.eurorepar.pl, na której znajduje się formularz zgłoszeniowy, pozwalający na szybką wymianę potrzebnych informacji z kandydatami. Znajdują się tam również aktualne dane adresowe i kontaktowe warsztatów oraz świadczone usługi.
Komentarze (0)