W dniach 25-26 lutego 2017 roku, w mszczonowskim hotelu Panorama, odbyło się Pierwsze Ogólnopolskie Spotkanie uczestników sieci warsztatowej MaXserwis. Na zaproszenie firmy Auto Partner SA, podmiotu zrzeszającego sieć MaXserwis, licznie odpowiedzieli właściciele warsztatów z całego kraju – 120 uczestników świadczy o znakomitej frekwencji. Atrakcyjny program imprezy obejmował 6 bloków konferencyjnych oraz wieczorną część rozrywkową.
Czołowi goście i prelegenci
Wprowadzeniem zajął się, towarzyszący gościom przez cały dzień, niezawodny Ireneusz Bieleninik. Bezpośrednio po nim, pierwszy prelegent – Piotr Janta, Dyrektor Sprzedaży i Członek Zarządu AP SA, przedstawił zebranym najważniejsze informacje dotyczące spółki AP SA, opowiedział o aktualnych tendencjach na rynku automotive i strategicznych planach rozwoju sieci MaXserwis. Następnie manager sieci MaXserwis – Aleksander Ochęduszko podsumował najważniejsze zmiany w programie MaXserwis, jakie zostały wprowadzone w minionym roku, a także wspomniał o planach dalszego rozwoju sieci i działaniach mających na celu wsparcie jej uczestników.
Pierwszą część panelu wystąpień zamykał znany z interesujących prelekcji Rafał Kędziorek, Dyrektor Działu Współpracy z Warsztatami AP SA. Opowiedział uczestnikom spotkania o dostępnych dla nich atrakcyjnych programach wsparcia finansowego, najnowocześniejszych urządzeniach, które wkrótce staną się niezbędnym elementem wyposażenia każdego warsztatu, chcącego nadążyć za rozwojem technologii, oraz o wsparciu w zakresie narzędzi i urządzeń, jakie AP SA kieruje do uczestników sieci MaXserwis. Podczas konferencji właściciele MaXserwis-ów mieli okazję zgłosić swój udziału w dedykowanych dla nich szkoleniach i akcjach promocyjnych.
Jak dotrzeć do poszczególnego klienta?
W kolejnym bloku prelekcji, jako pierwszy wystąpił znany z szerokiej wiedzy technicznej Sławomir Olszowski, właściciel Biura Ekspertyz Technicznych i Szkoleń. Nie tylko opowiedział uczestnikom o bezpłatnej infolinii technicznej dla warsztatów MaXserwis, ale też o aktualnej ofercie szkoleń firmy BETiS oraz możliwościach uzyskania wsparcia ze środków unijnych, jakimi dysponują serwisy samochodowe. Marta Małek, Trener AP SA, przybliżyła uczestnikom kwestie związane z tematyką szkoleń dedykowanych dla warsztatów MaXserwis, w tym tendencje występujące na dynamicznie zmieniającym się rynku konsumenckim.
Po jej wystąpieniu przyszedł czas na gościa specjalnego – Sebastiana Matyniaka, właściciela firmy Brainstorm, który w niezwykle ciekawy i humorystyczny sposób przedstawił uczestnikom typy klientów i przepis na to, w jaki sposób do każdego z nich skutecznie dotrzeć. Zwieńczeniem części konferencyjnej był panel dyskusyjny, w czasie którego uczestnicy mieli możliwość uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.
Kabaret „motoryzacyjny” na wieczornym bankiecie
Niemal bezpośrednio po zakończeniu części konferencyjnej przyszła pora na wieczorny bankiet, w trakcie którego Ireneusz Bieleninik przeprowadził kilka konkursów, a następnie wystąpił kabaret „Jurki”, który, jak się okazało, posiada w swoim repertuarze skecze prosto ze świata motoryzacji. Radość widzów w trakcie występu była nie do opisania, a doskonała atmosfera wieczoru spowodowała, że dla niektórych kolacja przedłużyła się niemal do świtu.
Komentarze (0)