W dniach 12-13 listopada 2007 r. w Warszawie odbędzie się 2. Konwencja Polskich Dealerów Samochodów organizowana przez Polską Izbę Motoryzacji i Polską Izbę Motoryzacji – Consulting.
Tegoroczna konwencja będzie poświęcona dwóm problemom: nowatorskim sposobom pozyskiwania nowych klientów i nowym centrom zysków stacji dealerskiej. Ponadto, odbędzie się także sesja specjalna, na której uczestnicy zastanowią się nad przyszłością rynku dystrybucji aut po roku 2010, a więc po roku wygaśnięcia przepisów dzisiaj obowiązujących na rynku. Do zabrania głosu w trakcie konwencji zostali zaproszeni przedstawiciele Komisji Europejskiej, europejskich i amerykańskich organizacji dealerskich oraz polscy importerzy i dealerzy.
<1[1]. Konwencja Dealerw - Kuluary.jpg>
Głównym sesjom konwencji towarzyszyć będą cykle warsztatów poświęcone najważniejszym problemom nurtującym kadrę zarządzającą stacjami dealerskimi. Podobnie jak w roku ubiegłym, imprezie towarzyszyć będzie wystawa “Wokół rynku dealerskiego i serwisowego”, przeznaczona na prezentacje ofert wszystkich firm dostarczających swoje towary i usługi dla polskich stacji dealerskich.
<1[1]. Konwencja Dealerw - Prelekcja 2.jpg>
Na wieczornej gali, podobnie jak w roku ubiegłym, zostaną ogłoszone wyniki konkursu na Menedżera Rynku Dealerskiego 2007 i najlepszy architektonicznie obiekt dealerski Auto Serwis 2006. Przypomnijmy, że w roku ubiegłym tytuł Menedżerów Roku
otrzymali prezesi Polskiej Grupy Dealerów – Adam Pietkiewicz i Jacek Drogosz, a najlepszym obiektem dealerskim okazał się salon Honda Daszuta w Olsztynie.
<1[1]. Konwencja Dealerw.jpg>
Nowością tegorocznej Konwencji będzie ogłoszona lista TOP 50 – pięćdziesięciu największych dealerów i grup dealerskich na rynku polskim. Listy takie są publikowane corocznie na wszystkich rozwiniętych rynkach dealerskich świata, m.in. lista “Car dealers - TOP 100” w Wielkiej Brytanii. W Polsce takie wydarzenie będzie miało miejsce po raz pierwszy. Przypomnijmy, że w ubiegłym roku 1. Konwencja Polskich Dealerów Samochodów zgromadziła ponad 400 osób reprezentujących firmy sektora dystrybucji samochodów i licznych przedstawicieli firm otoczenia motoryzacji.
Komentarze (0)