3-4 czerwca 2006 r.
W dniach 3-4 czerwca na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars S.A. w Cząstkowie Mazowieckim odbyły się 6. Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów.
Kilkanaście tysięcy odwiedzających, ponad 9000 m2 ekspozycji części zamiennych, najnowszych narzędzi i wyposażenia warsztatów, tuningu i akcesoriów samochodowych, prezentowanych przez 118 wystawców. Szkolenia, konferencje, liczne konkursy dla publiczności, w tym prezentacje mody i pokazy siłowe w wykonaniu mistrzów świata strong man i strong woman – Mariusza Pudzianowskiego i Anety Florczyk oraz wspaniała atmosfera czerwcowego pikniku stworzona przez gości targowych. Tak w skrócie wyglądały 6. Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, zorganizowane w dniach 3-4 czerwca na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars S.A. w Cząstkowie Mazowieckim.
- Mieliśmy pewne obawy co do organizacji 6. Targów. Chodziło nam głównie o ich przyjęcie przez gości targowych i wystawców, którym w pamięci świeżo zostały jeszcze rekordowe pod względem frekwencji i liczby wystawców 5. Targi, powiązane z jubileuszem 15-lecia Inter Cars S.A. – mówi Radosław Grześkowiak, kierownik Działu Promocji i Reklamy Inter Cars S.A., odpowiedzialny bezpośrednio za organizację targów. – Jak się później okazało, nasze obawy były zupełnie niepotrzebne. Kolejna edycja targów przyciągnęła rzesze odwiedzających, a sposób ich przygotowania znalazł najwyższe uznanie w oczach wystawców – dodał Radosław Grześkowiak.
- Myślę, że przez 5 lat organizacji targów w Inter Cars S.A. udało się nam wypracować ich pewien model, który się doskonale sprawdził w polskich realiach rynkowych, a co najważniejsze znalazł akceptację w oczach wystawców i odwiedzających. Wielu z naszych wystawców jest już z nami od pierwszej edycji targów, podobnie jak z gośćmi targowymi, którzy systematycznie odwiedzają nas co roku. Uważam to a nasz największy sukces – kontynuuje Radosław Grześkowiak.
Z roku na rok wzrasta liczba firm, które chcą wystawić się na targach w firmie Inter Cars. Niestety, ale dotychczas ściśle określona ilość miejsca nie pozwalała na umieszczenie ekspozycji wszystkim chętnym.
Jak co roku imprezie targowej towarzyszyły liczne atrakcje przygotowane dla publiczności. Można było spróbować swoich sił w bezpośredniej rywalizacji z Mariuszem Pudzianowskim – mistrzem świata stron man. Dla wielu gości targowych możliwość startu w konkurencjach, w których biorą udział najsilniejsi ludzie świata, było sporym wyzwaniem. Wszyscy walczyli ambitnie i z pełnym zapałem, a najlepsi zostali posiadaczami atrakcyjnych nagród.
Organizatorzy przygotowali także quizy techniczne oraz ze znajomości firmy Inter Cars S.A., które prowadził znany aktor i prezenter Piotr Szwedes.
Podczas tegorocznych targów, każdy z odwiedzających mógł na własne oczy przekonać się jak przebiega wymiana podzespołów w rajdowym samochodzie zespołu Casttrol Q-SERVICE Rally Team wykonywana w rajdowy pit stopie, przez profesjonalny zespół mechaników.
Z pewnością atrakcją targów był specjalnie przygotowany do wyścigów na 1/4 mili Chevrolet Corvette, startujący w barwach nowej sieci warsztatów Q-SERVICE Motor Sport. To jedyne auto tej marki na świecie mające napęd na 4 koła. Wieczorna część imprezy targowej przeznaczona dla wystawców i zaproszonych gości połączona była z corocznym wręczeniem dyplomów dla członków VIP Clubu Dostawców Inter Cars oraz inauguracją VIP Clubu filii – zrzeszającego 10 największych oddziałów Inter Cars. Zarząd Spółki nagrodził także pracowników z 10-letnim stażem pracy w Inter Cars.
W przyszłym roku odbędą się kolejne 7. Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów w Inter Cars S.A. Warto je odwiedzić, bo organizatorzy już teraz zapowiedzieli wiele nowych atrakcji.
Michał Łyziński Federal-Mogul/Ferodo
Była to, jak zwykle, impreza bardzo dobrze przygotowana i przeprowadzona, a zaproszonym gościom dostarczono wiele atrakcji i możliwości pożytecznych spotkań. Pogoda również dopisała. Myślę jednakże, że w przyszłości targi te powinny dryfować w kierunku ciekawych, przyjemnych i pożytecznych spotkań integracyjnych szeroko zakrojonego środowiska motoryzacyjnego (firmy dostawcze, instalatorzy, dziennikarze branżowi, sportowcy związani z motoryzacją itp.) niż w kierunku komercyjnych przedsięwzięć, z ambicjami wypełniania luki po targach poznańskich. Sądzę, że połączenie techniki ze sportem i różnorodnymi pokazami w atmosferze pikniku i zabawy to jest to, co zachęci przyjezdnych gości do kolejnego powrotu (również wystawców). A więc skończmy z przesadnie rozbudowanymi stoiskami, ograniczając się do standardowych punktów kontaktowych (tak jak to było w pierwotnych założeniach), spróbujmy sprowokować ludzi do rozmów i zabawy w atmosferze relaksu, a nie kolejnej rywalizacji. Zadbajmy o to, by wszyscy chcieli się poznawać, wymieniać opinie, doświadczenia i czuć się członkami wielkiej rodziny motoryzacyjnej.
Mariusz Pudzianowski odwiedził stoisko firmy Launch Polska. Na zdjęciu stoi wraz z Andrzejem Kowalewskim.
Andrzej Kowalewski Launch Polska
Po raz pierwszy firma Launch Polska uczestniczyła w targach organizowanych w siedzibie Inter Cars S.A. Launch Polska od kilku lat jest stałym i częstym wystawcą we wszystkich pozostałych imprezach targowych, dzięki czemu ma możliwość obiektywnego porównania różnego typu formuł organizacji imprez wystawienniczych. Po tym co zobaczyłem w Cząstkowie Mazowieckim obiektywnie stwierdzam, że tego typu formuła organizacji branżowej imprezy targowej jest obecnie zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem. Po pierwsze, organizowanie targów w dniach weekendowych, tj. sobotę i niedzielę, daje możliwość zebrania się obu zainteresowanych stron, wystawców i odwiedzających, w jednym miejscu i nawiązania nowych kontaktów handlowych, bez straty dni roboczych, czyli bez uszczerbku dla prowadzonej działalności. Po drugie, system selekcji i dystrybucji zaproszeń eliminuje obecność rzeszy przypadkowych odwiedzających, w zasadzie niezainteresowanych tematem imprezy, bezpośrednim kontaktem z wystawcami czy oferowanymi przez nich produktami. Przy tej formule imprezy przybywają na nią wyłącznie fachowcy chcący zapoznać się z aktualną ofertą wystawców. Ponadto niespotykana sielankowa atmosfera oraz moc dodatkowych atrakcji estradowych sprzyjają samemu klimatowi w trakcie trwania targów. Nasza obecność na tej imprezie zaowocowała nawiązaniem bezpośrednich kontaktów z coraz większą rzeszą klientów, i co równie ważne – przełożyła się na znaczną liczbę konkretnych zamówień. Dodam, że ufundowaliśmy także wiele przydatnych nagród w organizowanym przez “Nowoczesny Warsztat” konkursie odbywającym się przy okazji występów estradowych. Z całą pewnością w przyszłym roku firma Launch Polska ponownie zawita jako wystawca do Cząstkowa Mazowieckiego.
Jarosław Tunkiel Nissens
Jak co roku, “domowe” targi firmy Inter Cars są dla nas jedną z najważniejszych imprez wystawienniczych. Bierzemy w nich udział od samego początku i za każdym razem potwierdza się w naszej opinii fakt, że ich oryginalna formuła to strzał w dziesiątkę. Choć tegoroczne targi mocno zbiegły się z kilkoma innymi, nie mieliśmy wątpliwości, na której imprezie nie może nas zabraknąć. Oczywiście dla nas, czyli producenta części, ważne jest, aby uczestniczyć w każdej z nich, jednak targi to nie tylko stoisko i hala. Tym, co decyduje o sukcesie targów IC są, naszym zdaniem, trzy czynniki, jeśli można tak to ująć, wzajemnie oddziałujące między sobą. Producent, dystrybutor i warsztat tworzą przecież naturalny łańcuch powiązań i zależności. Targi IC to nic innego jak pogłębienie relacji pomiędzy każdym z nich. Co roku na targach rozdajemy setki katalogów i materiałów informacyjnych, wiedząc, że nie trafią do kosza. Mamy możliwość kontaktu twarzą w twarz z ludźmi, którzy nie tylko zamawiają nasze chłodnice, ale montują je w pojazdach. Do tego wszystkiego jesteśmy w stałym i przyjaznym kontakcie z dystrybutorem, który rozprowadza nasze produkty. Budowa marki oparta na takiej relacji przynosi sukces.
W dniach 3-4 czerwca na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars S.A. w Cząstkowie Mazowieckim odbyły się 6. Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów.
Kilkanaście tysięcy odwiedzających, ponad 9000 m2 ekspozycji części zamiennych, najnowszych narzędzi i wyposażenia warsztatów, tuningu i akcesoriów samochodowych, prezentowanych przez 118 wystawców. Szkolenia, konferencje, liczne konkursy dla publiczności, w tym prezentacje mody i pokazy siłowe w wykonaniu mistrzów świata strong man i strong woman – Mariusza Pudzianowskiego i Anety Florczyk oraz wspaniała atmosfera czerwcowego pikniku stworzona przez gości targowych. Tak w skrócie wyglądały 6. Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów, zorganizowane w dniach 3-4 czerwca na terenie Centrum Logistycznego Inter Cars S.A. w Cząstkowie Mazowieckim.
- Mieliśmy pewne obawy co do organizacji 6. Targów. Chodziło nam głównie o ich przyjęcie przez gości targowych i wystawców, którym w pamięci świeżo zostały jeszcze rekordowe pod względem frekwencji i liczby wystawców 5. Targi, powiązane z jubileuszem 15-lecia Inter Cars S.A. – mówi Radosław Grześkowiak, kierownik Działu Promocji i Reklamy Inter Cars S.A., odpowiedzialny bezpośrednio za organizację targów. – Jak się później okazało, nasze obawy były zupełnie niepotrzebne. Kolejna edycja targów przyciągnęła rzesze odwiedzających, a sposób ich przygotowania znalazł najwyższe uznanie w oczach wystawców – dodał Radosław Grześkowiak.
- Myślę, że przez 5 lat organizacji targów w Inter Cars S.A. udało się nam wypracować ich pewien model, który się doskonale sprawdził w polskich realiach rynkowych, a co najważniejsze znalazł akceptację w oczach wystawców i odwiedzających. Wielu z naszych wystawców jest już z nami od pierwszej edycji targów, podobnie jak z gośćmi targowymi, którzy systematycznie odwiedzają nas co roku. Uważam to a nasz największy sukces – kontynuuje Radosław Grześkowiak.
Z roku na rok wzrasta liczba firm, które chcą wystawić się na targach w firmie Inter Cars. Niestety, ale dotychczas ściśle określona ilość miejsca nie pozwalała na umieszczenie ekspozycji wszystkim chętnym.
Jak co roku imprezie targowej towarzyszyły liczne atrakcje przygotowane dla publiczności. Można było spróbować swoich sił w bezpośredniej rywalizacji z Mariuszem Pudzianowskim – mistrzem świata stron man. Dla wielu gości targowych możliwość startu w konkurencjach, w których biorą udział najsilniejsi ludzie świata, było sporym wyzwaniem. Wszyscy walczyli ambitnie i z pełnym zapałem, a najlepsi zostali posiadaczami atrakcyjnych nagród.
Organizatorzy przygotowali także quizy techniczne oraz ze znajomości firmy Inter Cars S.A., które prowadził znany aktor i prezenter Piotr Szwedes.
Podczas tegorocznych targów, każdy z odwiedzających mógł na własne oczy przekonać się jak przebiega wymiana podzespołów w rajdowym samochodzie zespołu Casttrol Q-SERVICE Rally Team wykonywana w rajdowy pit stopie, przez profesjonalny zespół mechaników.
Z pewnością atrakcją targów był specjalnie przygotowany do wyścigów na 1/4 mili Chevrolet Corvette, startujący w barwach nowej sieci warsztatów Q-SERVICE Motor Sport. To jedyne auto tej marki na świecie mające napęd na 4 koła. Wieczorna część imprezy targowej przeznaczona dla wystawców i zaproszonych gości połączona była z corocznym wręczeniem dyplomów dla członków VIP Clubu Dostawców Inter Cars oraz inauguracją VIP Clubu filii – zrzeszającego 10 największych oddziałów Inter Cars. Zarząd Spółki nagrodził także pracowników z 10-letnim stażem pracy w Inter Cars.
W przyszłym roku odbędą się kolejne 7. Targi części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów w Inter Cars S.A. Warto je odwiedzić, bo organizatorzy już teraz zapowiedzieli wiele nowych atrakcji.
Michał Łyziński Federal-Mogul/Ferodo
Była to, jak zwykle, impreza bardzo dobrze przygotowana i przeprowadzona, a zaproszonym gościom dostarczono wiele atrakcji i możliwości pożytecznych spotkań. Pogoda również dopisała. Myślę jednakże, że w przyszłości targi te powinny dryfować w kierunku ciekawych, przyjemnych i pożytecznych spotkań integracyjnych szeroko zakrojonego środowiska motoryzacyjnego (firmy dostawcze, instalatorzy, dziennikarze branżowi, sportowcy związani z motoryzacją itp.) niż w kierunku komercyjnych przedsięwzięć, z ambicjami wypełniania luki po targach poznańskich. Sądzę, że połączenie techniki ze sportem i różnorodnymi pokazami w atmosferze pikniku i zabawy to jest to, co zachęci przyjezdnych gości do kolejnego powrotu (również wystawców). A więc skończmy z przesadnie rozbudowanymi stoiskami, ograniczając się do standardowych punktów kontaktowych (tak jak to było w pierwotnych założeniach), spróbujmy sprowokować ludzi do rozmów i zabawy w atmosferze relaksu, a nie kolejnej rywalizacji. Zadbajmy o to, by wszyscy chcieli się poznawać, wymieniać opinie, doświadczenia i czuć się członkami wielkiej rodziny motoryzacyjnej.
Mariusz Pudzianowski odwiedził stoisko firmy Launch Polska. Na zdjęciu stoi wraz z Andrzejem Kowalewskim.
Andrzej Kowalewski Launch Polska
Po raz pierwszy firma Launch Polska uczestniczyła w targach organizowanych w siedzibie Inter Cars S.A. Launch Polska od kilku lat jest stałym i częstym wystawcą we wszystkich pozostałych imprezach targowych, dzięki czemu ma możliwość obiektywnego porównania różnego typu formuł organizacji imprez wystawienniczych. Po tym co zobaczyłem w Cząstkowie Mazowieckim obiektywnie stwierdzam, że tego typu formuła organizacji branżowej imprezy targowej jest obecnie zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem. Po pierwsze, organizowanie targów w dniach weekendowych, tj. sobotę i niedzielę, daje możliwość zebrania się obu zainteresowanych stron, wystawców i odwiedzających, w jednym miejscu i nawiązania nowych kontaktów handlowych, bez straty dni roboczych, czyli bez uszczerbku dla prowadzonej działalności. Po drugie, system selekcji i dystrybucji zaproszeń eliminuje obecność rzeszy przypadkowych odwiedzających, w zasadzie niezainteresowanych tematem imprezy, bezpośrednim kontaktem z wystawcami czy oferowanymi przez nich produktami. Przy tej formule imprezy przybywają na nią wyłącznie fachowcy chcący zapoznać się z aktualną ofertą wystawców. Ponadto niespotykana sielankowa atmosfera oraz moc dodatkowych atrakcji estradowych sprzyjają samemu klimatowi w trakcie trwania targów. Nasza obecność na tej imprezie zaowocowała nawiązaniem bezpośrednich kontaktów z coraz większą rzeszą klientów, i co równie ważne – przełożyła się na znaczną liczbę konkretnych zamówień. Dodam, że ufundowaliśmy także wiele przydatnych nagród w organizowanym przez “Nowoczesny Warsztat” konkursie odbywającym się przy okazji występów estradowych. Z całą pewnością w przyszłym roku firma Launch Polska ponownie zawita jako wystawca do Cząstkowa Mazowieckiego.
Jarosław Tunkiel Nissens
Jak co roku, “domowe” targi firmy Inter Cars są dla nas jedną z najważniejszych imprez wystawienniczych. Bierzemy w nich udział od samego początku i za każdym razem potwierdza się w naszej opinii fakt, że ich oryginalna formuła to strzał w dziesiątkę. Choć tegoroczne targi mocno zbiegły się z kilkoma innymi, nie mieliśmy wątpliwości, na której imprezie nie może nas zabraknąć. Oczywiście dla nas, czyli producenta części, ważne jest, aby uczestniczyć w każdej z nich, jednak targi to nie tylko stoisko i hala. Tym, co decyduje o sukcesie targów IC są, naszym zdaniem, trzy czynniki, jeśli można tak to ująć, wzajemnie oddziałujące między sobą. Producent, dystrybutor i warsztat tworzą przecież naturalny łańcuch powiązań i zależności. Targi IC to nic innego jak pogłębienie relacji pomiędzy każdym z nich. Co roku na targach rozdajemy setki katalogów i materiałów informacyjnych, wiedząc, że nie trafią do kosza. Mamy możliwość kontaktu twarzą w twarz z ludźmi, którzy nie tylko zamawiają nasze chłodnice, ale montują je w pojazdach. Do tego wszystkiego jesteśmy w stałym i przyjaznym kontakcie z dystrybutorem, który rozprowadza nasze produkty. Budowa marki oparta na takiej relacji przynosi sukces.
Komentarze (0)