Glysantin, płyn chłodniczy dla przemysłu motoryzacyjnego firmy BASF, obchodzi w tym roku jubileusz 85-lecia produkcji. Z tej okazji marka przeszła lifting i zaprezentowała nowego menedżera marki, którym został Mark Royal.
- W ramach odmłodzenia marki postanowiliśmy zdigitalizować maskotkę produktów Glysantin – psa (Glysa) – komentuje. Renderowany pies to jednak tylko jedna ze zmian. Odświeżono również wizerunek marki w Internecie. Przeprojektowano stronę internetową www.glysantin.com, która jest teraz bardziej przejrzysta i użyteczna, również dla użytkowników urządzeń mobilnych. Nie zabrakło wsparcia dla portali społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.
Na rok jubileuszowy Glysantin zapowiada szereg imprez. O zmianach wizerunku przekonają się również odwiedzający targi w Europie i na świecie. 85-lecie to także dobry moment na określenie przyszłych celów: umacnianie pozycji na rynku europejskim, a zarazem zaistnienie na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Rosja i Indie.
Komentarze (0)