Współpraca ZF Aftermarket z Adamem Małyszem rozpoczęła się w 2018 roku i zaprocentowała wieloma ciekawymi spotkaniami, wydarzeniami oraz wyjątkową kampanią z serią krótkich spotów reklamowych. Lata 2020 i 2021 będą czasem realizacji kolejnych wspólnych projektów w kampanii pod hasłem #zawódmechanik.
W tej odsłonie kampanii ZF Aftermarket we współpracy z Adamem Małyszem zaprezentuje historie mechaników pełne pasji i zaangażowania. Organizator ma zamiar pokazać naszych mechaników jako prawdziwych bohaterów, pasjonatów zawodu oraz ich wkład w nasze codzienne bezpieczeństwo. Efekty tych działań będzie można śledzić na stronie www.aftermarket.zf.com oraz na oficjalnych kanałach w social mediach marek ZF Aftermarket Sachs i TRW, a także na stronach należących do ambasadora.
– Rok 2020 był wyjątkowy rok pod wieloma względami. Pozwolił nam na chwilę zatrzymać się i lepiej poznać naszych partnerów i klientów – mówi Peter Rothenhoefer, ZF Aftermarket. – Rok 2020 jeszcze bardziej podkreślił rolę mechaników, których praca zasługuje na docenienie. To właśnie dzięki nim samochody osobowe, karetki, samochody dostawcze są nadal sprawne. Te wszystkie auta wymagają serwisowania. I tu zaczyna się nasza wspólna rola. Wierzymy, że dzięki temu w 2021 roku będziemy mogli wspierać ich jeszcze lepiej.
Zapraszamy do obejrzenia pierwszej odsłony kampanii w serwisie Youtube – w polu wyszukiwania należy wpisać: Adam Małysz w kampanii ZF Aftermarket.
Komentarze (0)