Pod koniec maja we włoskiej Bolonii odbedzie się kolejna edycja targów Autopromotec. To międzynarodowe spotkanie, poświęcone motoryzacji, ze szczególnym uwzględnieniem wyposażenia warsztatowego oraz części zamiennych. W ramach targów organizatorzy zapraszają na AutopromotecEDU – cykl wykładów, szkoleń i konferencji. Jedną z takich konferencji jest IAM 17 – The International Aftermarket Meeting 2017 (Międzynarodowe Spotkanie Branży Aftermarketowej) . Odbędzie się w czwartek 25 maja. W tym roku tematem wiodącym IAM będą rozwiązania mobilne w motoryzacji. Jakie dają możliwości, a jakie tworzą wyzwania – dla branży aftermarketowej?
- Do roku 2020 znacznie wzrośnie liczba ludzi tzw. generacji C – ludzi „zawsze podłączonych” (always connected), mających nieustannie dostęp do Internetu, wykorzystujących stale nowoczesne technologie. Znajomość i użytkowanie tych najnowszych technologii oraz komunikacja mobilna zmienią sposób pracy i życia całego społeczeństwa. Ten „megatrend” już wpływa na przemysł motoryzacyjny oraz cały aftermarket – mówi Josef Frank, przewodniczący komitetu organizacyjnego konferencji IAM, były dyrektor CLEPA – Europejskiego Związku Dostawców Motoryzacyjnych.
IAM 17 to doskonała okazja, aby branża usłyszała od ekspertów co te zmiany oznaczają dla sektora aftermarket.
Podczas konferencji będzie mowa o rynku włoskim (swoje stanowisko przedstawi ANFIA – Krajowe Stowarzyszenie Przemysłu Samochodowego we Włoszech), ale nie tylko. W drugiej prezentacji Tim Armstrong z IHS Automotive pokaże długoterminowe perspektywy dla nowych rozwiązań mobilnych na świecie, oraz wskaże ich wpływ na popyt samochodowy, wskaże tzw. efekt domina. Natomiast Matthias Knirsh z Bosch Automotive Industry przedstawi zmiany w tzw. „łańcuchu wartości” - gdzie zmienia się rola konsumenta, rośnie tempo innowacji, do najnowszych technologii dostosowuje się prawo. W czwartej prezentacji Sebastian Rufin z firmy TomTom wyjaśni zmiany, jakie pojawią się w systemach nawigacyjnych oraz zaprezentuje elastyczną platformę współpracy firm z technologiami TomTom. W piątej, ostatniej prezentacji Fotios Katsardis z Temot International przeanalizuje konsekwencje rozwiązań mobilnych w systemie dostaw.
Pełen program konferencji IAM oraz całego wydarzenia AutopromotecEDU wkrótce będą dostępne na autopromotec.com. Partnerem medialnym tych wydarzeń są redakcje Warsztat.pl, Nowoczesny Warsztat oraz Świat Opon.
Komentarze (0)