Z sercem na łapie. Pod tym hasłem pracownicy Akzo Nobel Car Refinishes Polska wraz z włocławskim schroniskiem rozpoczeli pracę nad nowym projektem. "Z sercem na łapie" ma na celu wspólne stworzenie miejsca, w którym najmłodsze społeczności lokalne, będą miały możliwość poszerzania swojej wiedzy, świadomości oraz odpowiedzialności, którą niesie za sobą posiadanie zwierzęcia w domu.
Edukacja od najmłodzych lat to inwestycja w przyszłość. Wspólne zaangażowanie pracowników, klientów, dostawców oraz ich rodzin i przyjaciół, czas poświęcony na działania związane z uczestnictwem w programach społecznościowych, ale przede wszystkim wielkie serce włożone w te aktywności, przynoszą bezcenną wartość. - Wspólnie tworzymy miejsca kolorowe, wyposażone w niezbędne narzędzia do edukacji, gdzie dziesiątki naszych podopiecznych mogą spędzać bezpiecznie czas. Dołącz do nas - zachęcają organizatorzy akcji.
Program społecznościowy AkzoNobel, pod nazwą Community Program, rozpoczęty został w 2005 r. Ma na celu zachecić pracowników do angażowania się w ich lokalnych obszarach, dać im narzędzia i środki do zmiany najbliższego otoczenia. W ciągu ostatnich jedenastu lat program znalazł 13500 wolontariuszy w 55 krajach, realizując 2350 projektów społecznościowych na całym świecie. Różnorodność projektów ukazuje kreatywność i otwartość pracowników AkzoNobel. Projekty realizowane na całym świecie przynoszą efekty i wartości dodane dla społeczeństwa, niosą ze sobą uśmiech, empatię i chęć bezinteresownej pomocy.
Komentarze (0)