Południowo-koreańska firma Ssangyong Motor Company jest producentem samochodów sportowo-użytkowych (SUV). W dążeniu do zajęcia wysokiego miejsca wśród czołówki firm motoryzacyjnych produkujących pojazdy typu SUV, Ssangyong przystąpił kilka miesięcy temu do szerokiej ekspansji na rynkach całego świata. W wyniku tych działań pomiędzy firmami Ssangyong Motor Company a Almeco Sp. z o.o. została podpisana umowa, na mocy której spółka Almeco została wyłącznym importerem samochodów Ssangyong w Polsce.
Założona w 1954 r. firma Ssangyong Motor Company jest od ponad już 50 lat liczącym się producentem samochodów. Działalność rozpoczęła od wytwarzania m.in. samochodów ciężarowych i autobusów oraz pojazdów wyspecjalizowanych – takich, jak betoniarki samochodowe czy samochody straży pożarnej. Marka Ssangyong powstała w 1986 r., kiedy grupa Ssangyong przejęła wytwórnię pojazdów terenowych Keohwa Motors i przystąpiła do rozwoju ich produkcji na dużą skalę. Od czasu wprowadzenia do sprzedaży nowych pojazdów typu SUV w 1988 roku firma Ssangyong zyskała sobie szerokie uznanie jako producent pojazdów rekreacyjno-użytkowych o wysokim stopniu innowacyjności technicznej i wysokiej jakości wykonania. W 1991 roku firma nawiązała strategiczne porozumienie z Mercedes-Benz AG, dzięki któremu Ssangyong stosuje najnowszą technologię i gwarantuje najwyższą jakość w produkcji silników i zespołów napędowych.
Wprowadząjąc rozległe programy restrukturyzacji i wdrażając nowe metody zarządzania, Ssangyong stale rozwija swój potencjał projektowy i badawczo-rozwojowy. Firma dokonała ponadto przebudowy światowej sieci sprzedaży oraz przeprowadziła radykalne zmiany w sferze obsługi posprzedażnej. Swoje bardzo dobre wyniki zawdzięcza m.in. wielkiemu sukcesowi sprzedaży modelu Rexton – luksusowego i nowoczesnego samochodu terenowego zaprezentowanego po raz pierwszy we wrześniu 2001 roku.
Aby nie zawieść zaufania swych klientów Ssangyong Motor Company zamierza wciąż inwestować w coraz wyższą jakość produkcji i przedstawiać coraz to nowe produkty, kładąc szczególny nacisk na ogromne znaczenie współdziałania sfery badawczo-rozwojowej, sprzedaży oraz obsługi posprzedażnej. Przewidywane są również kolejne nakłady w dziedzinie zwiększenia wydajności produkcji oraz wzmocnienia struktur sprzedaży oraz obsługi klienta, tak
w operacjach krajowych jak i zagranicznych. Rozbudowana zostanie na całym świecie sieć dealerska i serwisowa. Dlatego też, również w Polsce nie może zabraknąć samochodów sprzedawanych pod marką Ssangyong.
Komentarze (0)