AMITEC odbędzie się równocześnie z Międzynarodowym Salonem Samochodowym AMI oraz z targami „AMICOM: Audio ∙ Multimedia ∙ Nawigacja”. Wystawcy dotrą w ten sposób do szerokiej grupy odwiedzających, którzy w jednym miejscu i czasie otrzymają szerokie spektrum informacji na temat aktualnej sytuacji w branży motoryzacyjnej.
- Poprzez takie umiejscowienie trio targowego w kalendarzu imprez motoryzacyjnych będzie ono nie tylko najważniejszym wydarzeniem w pierwszym półroczu 2012 roku, ale także okazją do zaprezentowania trendów, które obowiązywać będą przez następne miesiące – mówi Matthias Kober, dyrektor trio targowego AMITEC/AMICOM/AMI. - AMITEC staje się istotną platformą dla producentów i usługodawców, którzy, dzięki lokalizacji Lipska, zyskują możliwość zaprezentowania się międzynarodowemu gronu odwiedzających z branży.
Polscy wystawcy na targach AMITEC
Już po raz trzeci udział w targach weźmie Techman – firma, która na polskim rynku działa od 1991 roku, a która jest jednym z największych producentów i dystrybutorów profesjonalnych narzędzi dla warsztatów oraz stacji serwisowych.
W specjalistyczne elementy mocujące, wysokiej jakości listwy samochodowe oraz – od niedawna – litery i znaki chromowane zaopatruje rynek motoryzacyjny oraz rynek pierwotny różnych branż firma Romix Company.
Z kolei SJD ProTech jest producentem innowacyjnych środków do pielęgnacji samochodów i motocykli oraz produktów chemii technicznej.
Od ponad 30 lat istnieje na rynku chemicznych produktów do karoserii samochodowych firma Troton, której oferta obejmuje m.in. lakiery, podkłady, szpachlówki do karoserii i prac blacharskich, wykorzystywane głównie w warsztatach samochodowych.
Nowe grupy produktowe na AMICOM
Tablety, urządzenia i aplikacje mobilne, usługi cloudowe, najnowsze rozwiązania dla systemów nawigacyjnych oraz car audio – oto nowe grupy produktowe tegorocznej edycji targów AMICOM, których tematem przewodnim będą najnowsze rozwiązania integrujące elektronikę samochodową z dostępem do wirtualnych zasobów komputerów.
- Cloud Infotainment to hasło przewodnie nadchodzącej edycji targów AMICOM – wyjaśnia Matthias Kober. - Poprzez rozszerzenie zakresu tematycznego o nowe grupy produktowe zyskujemy dodatkowy efekt synergii. Temat wykorzystania urządzeń mobilnych w samochodzie oraz mobilny infotainment w codziennym życiu stanowią nierozerwalną całość, dlatego też będą prezentowane jednocześnie. Dzięki takiemu połączeniu targi AMICOM stają się bardziej atrakcyjne i przynoszą więcej korzyści, zarówno dla wystawców, jak i dla odwiedzających.
Targi, które można przeżyć z bliska
Równocześnie z obiema imprezami odbywać się będą Międzynarodowe Targi samochodowe AMI (2-10 czerwca br.).
- AMI są targami, które można przeżyć z bliska – mówi Martin Buhl-Wagner, dyrektor zarządzający Targów Lipskich GmbH. - To targi stworzone dla odwiedzających: liczne jazdy próbne, wymyślne tory przeszkód, testy, pokazy i treningi bezpiecznej jazdy oraz możliwość otrzymania porady przy stoiskach wystawców. To wszystko gwarantujemy naszym odwiedzającym.
Targi AMI adresowane są głównie do klientów indywidualnych, pośród których znajdują się potencjalni nabywcy aut i akcesoriów motoryzacyjnych. Odwiedzający targi będą mieli wiele możliwości aktywnego uczestnictwa w imprezie i samodzielnego przetestowania aut. Centralnym punktem programu pozostaną jazdy próbne ponad 100 modelami światowych marek.
Więcej o targach:
AMI: www.targi-ami.pl
AMITEC: www.targi-amitec.pl
AMICOM: www.targi-amicom.pl
Komentarze (0)