Produkowany od 2010 roku SUV Duster do dziś jest jednym z najczęściej wybieranych modeli Dacii, również w Polsce.
Duster oferowany jest zarówno z napędem na przód, jak i dwie osie w trybie auto lub lock. W podstawowej konfiguracji dysponuje 21-centymetrowym prześwitem oraz atrakcyjnymi wartościami kąta natarcia, zejścia i rampowego. Wszystko to stwarza doskonałe warunki do dalszej modyfikacji zawieszenia auta, naprzeciw czemu wychodzi nowa oferta amortyzatorów firmy Bilstein.
Obniżając lub podnosząc zawieszenie, można zmienić właściwości terenowe Dustera, poprawić jego osiągi (B6) bądź po prostu wymienić zużyte już amortyzatory na fabrycznie nowe (B4).
Bilstein B4:
- oś przednia (nr katalogowy 22-223470),
- oś tylna (nr katalogowy 19-223483),
- oś tylna z napędem 4x4 (nr katalogowy 22-224583).
Bilstein B6:
- oś przednia (nr katalogowy 22-235039),
- oś tylna (nr katalogowy 19-235042),
- oś tylna z napędem 4x4 (nr katalogowy 22-235053).
Bilstein B12:
- zestaw do obniżonego zawieszenia (nr katalogowy 46-206671),
- zestaw do obniżonego zawieszenia z napędem 4x4 (nr katalogowy 46-206688),
- zestaw do podniesionego zawieszenia z napędem 4x4 (nr katalogowy 46-206695).
Komentarze (0)