Jako wiodący, globalny producent nowoczesnych systemów wtrysku paliwa dla silników Diesla, Delphi natychmiast zauważyło wzrost problemów związanych z jakością i parametrami paliwa. Dotychczas ilość dostępnych możliwości była ograniczona; większość warsztatów wybierała opcje odesłania próbek paliwa do specjalistycznego laboratorium diagnostycznego, w celu przeprowadzenia badań, co było zarówno kosztowne, jak i długotrwałe. Rewolucyjny, nowy analizator paliwa Delphi umożliwia stacjom obsługi, warsztatom i flotom przeprowadzenie taniej i szybkiej analizy składu paliwa. To nowe rozwiązanie, wykorzystujące opatentowaną technologię elektroniczną, pozwalającą na stworzenie produktu znacznie przewyższającego produkty konkurencji, zostało zaprezentowane na targach Automechanika 2010.
- Niezależne badania wykazały, że do 80% problemów z silnikami Diesla wynika ze złej jakości paliwa i zanieczyszczeń znajdujących się w paliwie – stwierdził Philippe Desnos, globalny dyrektor ds. marketingu w Delphi Product & Service Solutions, Diesel. - Jazda na paliwie o obniżonej jakości może prowadzić do problemów z osiągami pojazdu, takimi jak np. zatykanie się filtrów, pokrywanie się wtryskiwaczy nagarem czy zacinanie się i pękanie pierścieni tłoków. Takie problemy powinny zostać wykryte i naprawione jak najszybciej, tak by zminimalizować długotrwałe uszkodzenia silnika. Zatem niezwłoczna i dokładna analiza paliwa staje się tutaj kluczowa.
Wykorzystując nowy analizator paliwa Delphi YDT553, mechanicy będą w stanie szybko zidentyfikować zanieczyszczenia znajdujące się w paliwie oraz ocenić, czy zanieczyszczone paliwo było przyczyną potencjalnych problemów z wtryskiem paliwa. Podobnie, floty pojazdów użytkowych będą mogły wykorzystać analizator do zbadania jakości paliwa przed napełnieniem zbiorników samochodów, redukując prawdopodobieństwo uszkodzenia silnika spowodowane zanieczyszczeniami w paliwie. Dotychczas próbki paliwa były zwykle odsyłane do specjalistycznego laboratorium diagnostycznego, w celu przeprowadzenia badań, co było zarówno kosztowne, jak i długotrwałe.
Wyposażony w opatentowane technologie elektroniczne analizator paliwa Delphi to trwałe, ręczne narzędzie, zaprojektowane w celu umożliwienia stacjom obsługi, warsztatom i flotom przeprowadzenie analizy zawartości paliwa w mieszance w czasie rzeczywistym i w przystępnej cenie. Urządzenie określa poziom biodiesla w próbce paliwa i wykrywa zanieczyszczenia, takie jak nierafinowany olej roślinny czy benzyna, natychmiast pokazując dokładny wynik na cyfrowym wyświetlaczu. Ilość paliwa niezbędna do przeprowadzenia badania to tylko 46 ml i może być pozyskana z pompy paliwowej lub z filtra. To pozwoli technikom, którzy otrzymają jedynie komponenty systemu, zdiagnozować zanieczyszczenia z taką łatwością, jakby pracowali bezpośrednio przy samochodzie. Wykorzystując zebrane dane, technicy z łatwością sprawdzą czy poziom biodiesla nie był zbyt wysoki oraz czy w paliwie nie znajdują się jakiekolwiek zanieczyszczenia mogące uszkodzić system wtrysku paliwa. Kompletny zestaw do analizy paliwa Delphi zawiera również kabel USB, ładowarkę sieciową, 3 menzurki o pojemności 50 ml, szybką instrukcję obsługi oraz płytę CD, zawierającą szczegółowe instrukcje i opisy oraz oprogramowanie w 10 językach. Zestaw został zapakowany w lekką i wygodną walizkę i może być używany niezależne, bez konieczności podłączania go do innych elementów.
- Już teraz planujemy dalsze rozwijanie możliwości analizatora paliwa Delphi – dodał Desnos. - Złącze USB już wkrótce umożliwi wgrywanie oprogramowania. Zalecamy, aby nabywcy, menedżerowie flot i mechanicy kupujący to urządzenie zarejestrowali się on-line, co umożliwi im otrzymywanie najświeższych aktualizacji, zaraz po ich wprowadzeniu na rynek.
dla pierwszego poziomu diagnostyki układu paliwowego. Wykorzystując wiedzę i doświadczenie Delphi w produkcji wyposażenia fabrycznego, nowy analizator paliwa opracowany przez firmę pomoże stacjom obsługi i flotom zidentyfikować wszelkie zanieczyszczenia podczas diagnozowania błędów lub przed napełnieniem zbiornika samochodu, redukując zagrożenie zniszczenia systemu wtrysku paliwa.
Komentarze (0)