Istnieje niewiele części, które w różnych postaciach występowałyby w takiej mnogości w jednym aucie jak te. Świec mamy tyle, ile cylindrów, ale zawsze to świece. Tłumiki – jest ich kilka, ale pełnią taką samą funkcję. Nawet fotele, których może być kilka, zależnie od auta, zawsze pozostaną fotelami i będą służyły do tego samego. Inaczej rzecz ma się z filtrami. W przeciętnym aucie potrafi być ich przynajmniej kilka i każdy służy do czegoś innego. Właśnie filtrów dotyczy dzisiejsza lekcja.
Robert Gołębiewski
Ekspert PR branży motoryzacyjnej i budowania wizerunku firmy, autor szeregu publikacji, doświadczony tłumacz techniczny. Współpracuje z firmami: Mitsubishi, Denso, Gates, Seat, Ducati, Toyota, Subaru, Triumph, Valtra, Landini, Gulf, Hyundai, Suzuki, Filtron i wieloma innymi. Twórca Kalendarium Historii Motoryzacji, strony www, na której gromadzi i udostępnia wydarzenia z historii motoryzacji w chronologii kalendarza.
www.kalendariummotoryzacji.pl
– filtry
Komentarze (0)