Komputer w warsztacie

ponad rok temu  18.03.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Asco z aplikacją mobilną dla warsztatów

Dzięki aplikacji mobilnej wszystkie informacje będziemy mieć cały czas w zasięgu ręki

Wraz z nowym rokiem w ofercie Asco pojawiły się nowości. Tym razem firma stawia na jeszcze większą wygodę użytkowania tworzonego oprogramowania, wdrażając aplikację na urządzenia mobilne. Będzie ona umożliwiała m.in. wystawianie oraz przeglądanie zleceń warsztatowych.

Nowa aplikacja udostępniona zostanie wszystkim posiadaczom modułu warsztatowego programu Firma2000, bez żadnych dodatkowych opłat. Będzie ona obsługiwać urządzenia mobilne działające zarówno na systemie operacyjnym Android, jak i iOS. Głównym założeniem jej wdrożenia do pakietu Firma2000 jest zwiększenie komfortu użytkowania oprogramowania oraz przyspieszenie i usprawnienie pracy mechaników. Za pośrednictwem tej aplikacji możliwe będą, m.in. tworzenie nowych zleceń warsztatowych wraz z zaimportowaniem zdjęć serwisowanego pojazdu, dostęp do szczegółowej listy zleceń warsztatowych i dodawanie własnych notatek do wykonywanych napraw. Absolutną nowością będzie także wprowadzenie standardowych list czynności kontrolnych. Czynności te powinny zostać wykonane przy każdym serwisie pojazdu i będą mogły one być indywidualnie konfigurowane przez użytkownika programu.
Moduł warsztatowy w pakiecie Firma2000 od lat wspomaga przedsiębiorców w efektywnym zarządzaniu warsztatem. Teraz będzie mógł to robić jeszcze skuteczniej właśnie dzięki wdrożeniu aplikacji mobilnej.
Działanie aplikacji opierać się będzie na bezpośrednim połączeniu urządzenia mobilnego przez internet z komputerem, na którym zainstalowano u użytkownika program Firma2000.
Aplikacja umożliwi dostęp do pełnej listy zleceń warsztatowych, w których zawarte będą szczegółowe informacje o zleceniu. Mechanik uzyska więc wgląd nie tylko do informacji na temat właściciela pojazdu i jego samochodu, ale także tych kto i kiedy utworzył zlecenie warsztatowe, kiedy przyjęto pojazd do serwisu i o planowanym czasie zakończenia naprawy. Będzie miał również możliwość dodawania własnych notatek z danymi o wykonanym serwisie czy o czynnościach sugerowanych do wykonania w najbliższej przyszłości.
Kolejną funkcją dostępną w aplikacji mobilnej jest tworzenie nowego zlecenia. Dzięki połączeniu aplikacji z oprogramowaniem Firma2000 mechanik będzie miał dostęp do pełnej bazy danych systemu, dzięki czemu zyska wgląd w kartotekę kontrahentów oraz pojazdów i uniknie konieczności ponownego wprowadzania danych na nowym urządzeniu. Z poziomu aplikacji będzie mógł również dopisywać nowych kontrahentów/pojazdy do ogólnej bazy danych programu Firma2000. Wraz z wprowadzonym zleceniem warsztatowym pracownicy będą mieli możliwość dodawania zdjęć przyjmowanego pojazdu, informacji o przedmiotach pozostawionych przez klientów, a także tworzenia listy części/towarów, jakie klient dostarcza w swoim zakresie do przeprowadzenia naprawy.
Mechanik będzie mógł również od razu zaznaczyć, czy dane zlecenie będzie usługą odpłatną, czy np. bezpłatnym, dodatkowym serwisem wykonywanym dla klienta. Cały jego zakres może zostać zatwierdzony przez klienta poprzez podpis elektroniczny, bez potrzeby drukowania dokumentów.
Niewątpliwą nowością będzie również możliwość definiowania przez użytkownika własnej listy dodatkowych czynności do wykonania podczas każdego serwisu. Będzie ona konfigurowalna, przez co każdy użytkownik będzie mógł ją dostosować do potrzeb warsztatu. Będą się na nią mogły składać takie czynności jak, np. sprawdzenie stanu zawieszenia, oświetlenia czy kontrola płynów eksploatacyjnych. Celem wprowadzenia list kontrolnych jest ustandaryzowanie obsługi w warsztacie, tak aby podczas każdej wizyty klient otrzymał usługę na jednakowym poziomie, niezależnie od pracownika zajmującego się danym zleceniem. Ponadto dzięki każdorazowemu wykonywaniu wskazanych czynności mechanicy mogą szybciej zdiagnozować potencjalne problemy z pojazdem, o których należy poinformować klienta.
Asco, jako wiodący dostawca oprogramowania dla branży motoryzacyjnej, stara się tworzyć swoje produkty tak, aby jak najlepiej dostosować je do zmieniających się potrzeb rynkowych.
W związku z tym w najbliższym czasie planuje udostępnić swoim użytkownikom aplikację mobilną. Aplikacja będzie systematycznie rozbudowywana o kolejne funkcjonalności, żeby zapewnić coraz szybszą i sprawniejszą obsługę klientów na jak najwyższym poziomie.

Asco Systemy Informatyczne

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Asco z aplikacją mobilną dla warsztatów

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony