Bieżnikowane na gorąco opony charakteryzują się specjalną mieszanką oraz rzeźbą bieżnika, zapewniając operatorom doskonałe parametry trakcyjne zimą i potencjalnie wysokie przebiegi.
Gęstość bieżnika i rozłożenie lameli zapewniają wysoką przyczepność oraz dobrą trakcję na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Stabilność, równomierne zużycie oraz dobrą przyczepność na lodzie i mokrej drodze zapewniają zoptymalizowane, półotwarte elementy barkowe oraz zastosowana w oponach technologia lameli waflowych. Wytrzymałość mieszanki na ścieranie zapewnia długie przebiegi opony i ochronę przed uszkodzeniami wywołanymi przez kamienie czy przecięcia.
Bieżnikowane na gorąco opony NextTread NT WTD dostępne są w sześciu rozmiarach: 295/60R22.5 i 315/60R22.5 (nowości) oraz 315/80R22.5, 315/70R22.5, 295/80R22.5 i 275/70R22.5.
O najpopularniejsze rozmiary stosowane w pojazdach ciężarowych i autobusach rozrosła się gama opon bieżnikowanych NextTread NT WTD, wyposażonych w ten sam bieżnik, co ogumienie z serii UltraGrip WTD.
Komentarze (0)