Warto wiedzieć

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Atrakcje dla zMobilizowanych

Któż nie chciałby zobaczyć jak powstaje słynne Porsche? Taką niepowtarzalną okazję dawał udział w ogólnopolskim programie “zMobilizowany warsztat” organizowanym przez ExxonMobil, a skierowanym do niezależnych warsztatów samo­chodowych.

Zakończyła się pierwsza edycja programu realizowana przy okazji 15-lecia obecności firmy na polskim rynku. ExxonMobil zaprosił do swojego programu około 1400 warsztatów. Program został bardzo dobrze przyjęty. Jak mówią uczestnicy, firma dała im wiele narzędzi potrzebnych w codziennej pracy. Wystarczyło zmobilizować się do poszerzenia wiedzy o produktach Mobil, odpowiednio umieścić materiały reklamowe i jak najszybciej potwierdzić wykonane zadania. Już niebawem zostanie ogłoszona formuła drugiej edycji programu.









Program “zMobilizowany warsztat” to nagrody gwarantowane i niespodzianki, fachowe materiały szkoleniowe, profesjonalne materiały reklamowe dla warsztatu, atrakcyjne gadżety dla klientów, a dla najlepszych - ekskluzywna wycieczka do jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie – fabryki Porsche. Na początku marca, 30 najbardziej zMobilizowanych będzie z bliska przyglądać się procesowi produkcji. Będą mogli także przejechać się jednym z najnowocześniejszych modeli Porsche - jako kierowca w Porsche Cayenne i jako pasażer w Porsche Carrera.


Cieszymy się, że akcja “zMobilizowany warsztat” spodobała się naszym partnerom biorącym w nim udział. Wielu z nich podkreślało, że profesjonalnie wyposażony warsztat to gwarancja większych obrotów i lojalności klientów. Dużym atutem była również możliwość pogłębiania wiedzy o naszych produktach. Z pewnością będziemy kontynuować program, uwzględniając wszelkie sugestie dotychczasowych uczestników.



Danuta Michałus-Sokołowska, dyrektor marketingu ExxonMobil.

Udział w programie pozwala nadać warsztatowi nowe oblicze – wyposażyć go w nowoczesne materiały reklamowe i informacyjne dodające prestiżu i podkreślające przynależność do mistrzowskiej rodziny Mobil. Przede wszystkim jednak program zmobilizował mnie do ugruntowania i poszerzenia swojej wiedzy na temat olejów syntetycznych i przypieczętował moją dotychczasową współpracę z ExxonMobil. Trzeba było naprawdę się przyłożyć, ale było warto. Moi klienci już na tym skorzystali, a ja zobaczę jak robi się Porsche.



Stanisław Bajorek, właściciel warsztatu BOSS w Dąbrowie Górniczej, jeden ze zwycięzców konkursu.
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony