Części i regeneracja

4 miesiące temu  22.07.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Automatyczny hak holowniczy. Magia jednego przycisku

Motoryzacja nieustannie się zmienia, a wraz z nią ewoluują akcesoria. Również Steinhof systematycznie aktualizuje ofertę produktów. Najnowszą propozycją jest kula haka wypinana automatycznie W13, która łączy funkcjonalność, estetykę i wytrzymałość.

Klienci mają do wyboru dwa najpopularniejsze systemy kul wypinanych: wypinanie pionowe lub poziome. Największą innowację stanowi system mocowania do gniazda za pomocą specjalnie zaprojektowanego sworznia ryglującego. Instalacja haka holowniczego polega na wsunięciu kuli do gniazda, po czym następuje jej automatyczne zatrzaśnięcie. Aby zdemontować kulę, wystarczy użyć pokrętła. Takie zaprojektowanie haków holowniczych znacząco podnosi wygodę i komfort ich użytkowania. 
Jednak na wyższym poziomie ewolucji haków holowniczych Steinhof znajduje się obecnie model W13. Jest to propozycja skierowana do osób, które chcą mieć kulę haka holowniczego za każdym razem dostępną pod zderzakiem – gotową do użycia już po kilkunastu sekundach. Gdy chcemy wykorzystać hak holowniczy do przewiezienia platformy rowerowej Veturo lub do przeciągnięcia przyczepki, wystarczy nacisnąć przycisk. Sygnał dźwiękowy informuje nas wówczas o rozpoczęciu otwierania mechanizmu, a po kilku sekundach kula wysuwa się spod zderzaka. Nasze zadanie polega na tym, by delikatnie pociągnąć za hak w ostatnim etapie otwierania, żeby zabezpieczyć go w pozycji do użytku.
Jak schować hak holowniczy? Wystarczy ponownie nacisnąć przycisk w bagażniku i W13 samodzielnie ukryje się za zderzakiem. W ten sposób kula jest lepiej chroniona przed wpływem czynników atmosferycznych, a do tego legalna we wszystkich krajach Unii Europejskiej.
Oferta modeli samochodów, w których można zamontować hak holowniczy Steinhof, sukcesywnie rośnie. Obecnie są to przede wszystkim pojazdy najpopularniejszych marek w Polsce, czyli Audi i Škody. Hak W13 pasuje m.in. do modeli Audi:

  • Q7 II (4MB) (07/2015 – 2019),
  • Q7 II (4MB, facelift) (2019-),
  • A4 Allroad (B9, Quattro) (2016-),
  • Q8 (07/2018-),
  • Q5 (FY, Quattro, również S-line) (02/2017-),

oraz Škoda:

  • Kamiq (NW4) (07/2019-),
  • Kodiaq (również AdBlue, też wersja z systemem smart) (2016-),
  • Karoq (2WD/4WD) (2017-),
  • Superb III Kombi (również 4WD, też Scout) (03/2015-),
  • Octavia IV (2020- , również wersja z systemem smart) (01/2020-).

– Hak holowniczy jest bardzo popularnym akcesorium wśród kierowców. Jednak w przypadku samochodów z drugiej ręki nie zawsze go dostajemy. Dlatego W13 w pierwszej kolejności trafia do modeli o bardzo dużej popularności nad Wisłą. Dzięki temu możemy z łatwością poprawić funkcjonalność naszego ulubionego audi lub škody – podsumowuje Mariusz Fornal, ekspert Steinhof.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony