Targi Automechanika Shanghai uruchamiają projekt AMS Live. To nowa zintegrowana platforma, która pozwoli uczestniczyć w wydarzeniu wszystkim chętnym, niezależnie od ich aktualnego miejsca pobytu. Projekt będzie dostępny od 30 listopada do 6 grudnia 2020 r., a więc równolegle z tradycyjnymi targami w Szanghaju (2-5 grudnia). Wówczas ponad 5000 wystawców będzie prezentować swoje najnowsze produkty i usługi na 300 000 metrów kwadratowych powierzchni w National Exhibition and Convention Center.
Targi Automechanika Shanghai będą jednymi z nielicznych dużych targów motoryzacyjnych, które odbędą się w 2020 roku. Ich goście i wystawcy, jak podkreśla organizator wydarzenia, liczą, że poinformują partnerów biznesowych o swoich nowościach, zdobędą rynkowe informacje, ale też znajdą rozwiązania, które pozwalają firmom funkcjonować w dobie pandemii Covid-19. W odpowiedzi na tego typu potrzeby organizator targów postanowił przekształcić dotychczasowe narzędzia internetowe, która pozwolą na udział w targach także drogą wirtualną.
– Wystawcy obecni na miejscu mogą nadal korzystać z targowych możliwości spotkań bezpośrednich, ale także nawiązywać kontakty z partnerami online, czy to w celu wymiany handlowej, marketingu, czy edukacji. Ostatecznie to właśnie synergia graczy z branży motoryzacyjnej pozwala na rozwój zarówno przedsiębiorstw, jak i samych targów – mówi Fiona Chiew, zastępca dyrektora generalnego, Messe Frankfurt (HK) Ltd.
Zarówno nowi, jak i regularnie uczestniczący w targach goście będą mogli internetowo połączyć się z wystawcami, poznać ich ofertę, przeprowadzać spotkania biznesowe na czatach lub w formie wideo. Gdy odwiedzający targi uruchomi „zapytanie o produkt lub usługę”, platforma automatycznie przekieruje go do potencjalnych dostawców. Zainteresowani wystawcy mogą szybko rozpocząć rozmowę w celu omówienia dalszych możliwości biznesowych.
Więcej informacji na temat AMS Live można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej www.automechanika-shanghai.com/ams-live.
Komentarze (0)